دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1394 - 13:58

انفجار گاز شهری ۳ عضو خانواده را راهی بیمارستان کرد

انفجار گاز شهری در یک منزل مسکونی در منطقه یافت‌آباد باعث سوختگی شدید سه نفر از اعضای یک خانواده شد.
کد خبر : 35673

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دقایقی مانده به نیمه شب گذشته، ناگهان انفجار مهیبی در محله یافت‌آباد رخ داد و اهالی محل هراسان به خیابان ریختند.


ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران در ساعت 23:44 دقیقه شب گذشته با دریافت گزارش‌های شهروندان مبنی بر شنیده شدن صدای انفجار شدید از داخل یک منزل مسکونی آتش‌نشانان ایستگاه 87 را به منطقه یافت‌آباد، میدان الغدیر، خیابان مرتضی زندیه اعزام کرد.


محمدحسین قربانی افسر آماده منطقه چهار عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران در این باره گفت: انفجار در یک منزل مسکونی یک طبقه به مساحت 120 متر مربع که در دو قسمت شمالی و جنوبی بنا شده بود روی داد.


وی افزود: این حادثه در اتاق خواب این منزل و در پی انتشار گاز شهری در فضای خانه و ایجاد جرقه ناگهانی به وقوع پیوست که بر اثر آن سه نفر از اعضای یک خانواده چهارنفره شامل پدر و مادر 40 و 38 ساله و پسر 22 ساله آنان، دچار سوختگی و جراحات شدید شدند.


قربانی در ادامه اظهار کرد: آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه، بلافاصله همزمان با ایمن سازی محل و قطع جریان گاز ساختمان، به یاری مصدومان شتافتند و هر سه مصدوم را از داخل منزل به بیرون انتقال دادند و همچنین آتش‌سوزی جزئی را که در محل حادثه رخ داده بود خاموش کردند.


این افسر آماده آتش نشانی علت و چگونگی بروز این حادثه را از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی اعلام کرد و گفت: مصدومان سریعا به وسیله سه آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته