دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1397 - 05:30
حقیقت‌پور در گفتگو با آنا:

مهمترین دغدغه مرحوم محمدنبی حبیبی حل مشکلات کشور بود

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم محمدنبی حبیبی فردی بود که به جزء خدمت صادقانه به هیچ چیز فکر نمی‌کرد و تمام تلاشش را برای حل مشکلات کشور به کار گرفت.
کد خبر : 356539

منصور حقیقت‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا مرحوم محمدنبی حبیبی را فرد بسیار خدمت‌گذار عنوان کرد و گفت: وی از اول انقلاب اسلامی همیشه در صحنه بود و مسئولیت‌های مختلفی را در اختیار داشت.


وی ادامه داد: هرکسی که مرحوم محمدنبی حبیبی را می‌شناسد، از او چیزی جزء خدمت صادقانه ندیده است و همه تلاش خود را برای حل مشکلات نظام به کار می‌گرفت.


مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرحوم محمدنبی حبیبی در میان شخصیت‌ها، فردی بود که بیشترین تلاش را برای اجماع‌سازی در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی داشت و ادامه داد: او فردی بسیار متواضع و دور از امیال دنیوی بود و امیدوارم فردی که در حزب مؤتلفه اسلامی جایگزینش می‌شود، همچون او باشد؛ زیرا خود مرحوم محمدنبی حبیبی بر جایگاه شخصیت بزرگی چون مرحوم عسگراولادی نشسته بود و این جایگاه از ارزش بالایی برخوردار است.


حقیقت‌پور در پایان خاطرنشان کرد: مرحوم محمدنبی حبیبی هرگز درگیر جناح‌بندی‌های سیاسی نبودند و تنها جناحش، جناح انقلاب، رهبری و دفاع از نظام بود.


انتهای پیام/4079


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته