دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرپرست واحد زرند: کارمند مهمترین تسهیل‌کننده رابطه دانشجو و هیات علمی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی زرند، کارمند را مهمترین تسهیل‌کننده رابطه دانشجو و هیات علمی دانست.
کد خبر : 35631

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر کاظم نعمت‌الله‌زاده ماهانی در جمع کارکنان این واحد دانشگاهی با تبریک روز کارمند، ولادت با سعادت امام رضا(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت از تلاش‌های بی‌وقفه و صادقانه کارکنان دانشگاه قدردانی و ابراز امیدواری کرد با ایجاد رابطه سالم و محکم که از رموز موفقیت یک سازمان پویا و بالنده است به اهداف متعالی آن دست خواهیم یافت.


ماهانی افزود: از آنجا که دانشجو مهمترین و اصلی‌ترین رکن دانشگاه آزاد اسلامی است، توجه به دغدغه‌های این عزیزان و سامان‌دهی امور آموزشی، رفاهی و اداری این قشر از اصلی‌ترین و مهمترین وظیفه ما در دانشگاه است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.


سرپرست واحد زرند اظهار کرد: از آنجا که یک دهه بحرانی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به برنامه‌های مدون و تعیین‌کننده ریاست عالیه دانشگاه در مسیر توسعه و پیشرفت، همه ما و علاقه‌مندان به دانشگاهی که یادگار ماندگار حضرت امام(ره) است به آینده روشن و بالنده آن امیدوار خواهیم بود.


رئیس نظام روانشناسی استان کرمان تصریح کرد: نقد خودمان، اصلاح اشتباهات گذشته و تحمل یکدیگر از رموز مانایی و پایایی این ساختار آموزشی خواهد بود. در همین راستا آنچه می‌دانستیم و می‌توانستیم انجام داده‌ایم و امیدوارم با تلاش بیشتر و توجه به آینده به نیازهای به حق علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در همه مقاطع تحصیلی پاسخ گوییم.


این مسئول گفت: حرکت پژوهش‌محورانه دانشگاه که بر پایه مراکز دانش‌بنیان بنا نهاده شده است می‌تواند در آینده‌ای نزدیک باز هم به عنوان یک الگوی موفق به جامعه دانشگاهی و عموم مردم ایران اسلامی معرفی شود


در پایان این نشست کارکنان با طرح مسایل و مشکلات پیشنهادهای خود را در خصوص بهتر اجرا شدن برنامه‌های جذب دانشجو به هیات رئیسه ارائه دادند.


انتهای پیام/

برچسب ها: روز کارمند
ارسال نظر
هلدینگ شایسته