دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 بهمن 1397 - 10:51
محسن هاشمی:

مردم متوقع خدمت بهتر و تحول در ساختار شهرداری هستند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نیازی به فعالیت‌های صوری و کلیشه‌ای روزمره نیست و شهروندان به‌حق متوقع خدمت بهتر و تحول در ساختار مدیریت شهری هستند.
کد خبر : 356288
57621980.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن هاشمی صبح امروز در آغاز جلسه شورای شهر تهران ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه، به فرا رسیدن چهلمین سالگرد بازگشت امام خمینی به کشور و آغاز دهه فجر اشاره و اظهار کرد: چهلمین سال برای وجود انسانی و زندگی عقلایی، کمال شخصیت و رشد توانمندی محسوب می‌شود و بایستی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حدیث بالندگی، بلوغ و تکامل انقلاب را برای آیندگان جامعه روایت کنیم.


وی در ادامه به آئین رونمایی از اسناد شورای انقلاب در خانه موزه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: گردهمایی روز گذشته اعضای شورای انقلاب که مادر تمامی مجامع قانون‌گذاری و تصمیم‌گیری جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، نشان داد که خانواده انقلاب با وجود همه اختلاف سلیقه‌ها، ظرفیت همدلی و همراهی را دارد. 
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: واقعیت آن است که ساختن فردایی بهتر نیازمند ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی بیگانگان است و این مهم جز با مشارکت همه قشرها و دلسوزان جامعه ممکن نمی‌شود و حذف سلیقه‌ای هر نگرش از این مسیر، مانند کنده شدن آجر و ستونی از این بنای عظیم است که حاصل رنج ملت و خون شهدای ایران زمین است.


هاشمی با بیان اینکه نباید چهلمین سال انقلاب را تنها در جشن و مراسم محدود کرد، گفت: انتظار مردم از مسئولان فراتر از شعار است و انتظار بازگشت به آرمان‌ها و مشی ابتدایی انقلاب در آزاد اندیشی، مدارا و پیوند مردم و مسئولان است.


وی افزود: مسئولان ارشد قضائی کشور نوید‌های امید‌دهنده‌ای را در مورد افزایش سعه صدر و مدارا در حاکمیت می‌دهند و امیدواریم هر چه سریعتر این نوید به اجرا برسد و شکاف‌ها و چالش‌های حاکم بر وحدت و همدلی مردم با حاکمیت ترمیم شود.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه اظهار کرد: مدیریت شهری نیز باید در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب کارآمدی خود را در خدمت و عبور از سطحی‌گرایی و کلیشه‌سازی در فعالیت‌هایشان نشان دهند.


هاشمی تصریح کرد: ما دیگر نیازی به فعالیت‌های صوری و کلیشه‌ای روزمره نداریم و شهروندان به‌حق متوقع خدمت بهتر و تحول در ساختار مدیریت شهری هستند.
 
وی با بیان اینکه ما باید نقص‌های خود را پذیرفته و صدای اعتراض مردم را بشنویم، گفت: امروز خوشبختانه بسیاری از مسئولان به این نتیجه رسیدند که به جای فرافکنی، باید با مردم صادق باشند.


رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: آنچه باعث موفقیت انقلاب اسلامی شد، هنوز هم می‌تواند نقش‌آفرینی کند و به لطف خدا مردم همچنان دلبسته به آینده ایران و آماده تلاش برای فردایی بهتر برای فرزندانشان هستند و رهبری حکمیانه نظام نیز می‌تواند این جریان را به‌خوبی مدیریت کنند.


هاشمی در پایان از حضور اعضای شورای شهر و مدیران ارشد شهرداری در مرقد امام راحل خبر داد و گفت: در این حضور مدیریت شهری، آغاز اراده برای فردایی بهتر را به ظهور می‌رساند.


انتهای پیام/4105/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب