دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1394 - 16:28

ارتقای مرتبه علمی 5 نفر از اعضای هیأت علمی واحد دهاقان

پرونده پنج نفر از اعضای هیأت علمی واحد دهاقان مورد بررسی قرار گرفته و موفق به ارتقاء مرتبه علمی شدند و پرونده 4 نفر دیگر از اعضای هیأت علمی این واحد در حال بررسی نهایی برای ارتقا است.
کد خبر : 35611

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این راستا دکتر عبدالرحیم عناقه دکتری عرفان اسلامی و دکتر مریم محمودی دکتری زبان و ادبیات فارسی از استادیاری به دانشیاری، دکتر سعید آقاسی دکتری مدیریت فرهنگی، دکتر اصغر محمدی دکتری جامعه شناسی و دکتر امیر جعفری دکتری مکانیک، از مربی به استادیاری ارتقا یافتند.


پرونده دکتر علیرضا شیروانی دکتری مدیریت دولتی و دکتر حسین استادی دکتری علوم اقتصادی و دکتر محمدرضا دلوی دکتری مدیریت بازرگانی در حال بررسی و پیگیری برای ارتقا به دانشیاری و پرونده دکتر جواد استادمحمدی، دکتری الهیات و معارف اسلامی نیز در حال بررسی برای ارتقا به استادیاری است.


در بخش بورسیه نیز علی خدابخشی رشته حسابداری، امیر رضایی شهرضا رشته مکانیک، مهدی سعادت نیا رشته مهندسی عمران و احمدرضا یزدانی رشته مدیریت دولتی، با توجه به پذیرش در مقطع دکتری، بورسیه واحد دهاقان شدند و پرونده بورسیه سید ناصر خدائیان رشته آموزش زبان انگلیسی، کورش خدابنده رشته مهندسی صنایع، مهدی خدادادی پور رشته آمار، حمیدرضا ضیایی رشته برنامه ریزی سیستم های اقتصادی و زهرا دشت لعلی رشته بازاریابی نیز برای اعلام نظر بورسیه در حال بررسی و پیگیری است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته