دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1394 - 16:23
در دانشگاه آزاد اسلامی یزد

طرح سوال و پیگیری مطالبات دانشجویان با ارسال پیامک ممکن شد

دانشجویان با استفاده از امکانات یک پنل ارسال پیامک، مستقیم با حوزه مورد نظر خود در ارتباط خواهند بود.
کد خبر : 35610

به گزارش خبرنگار آنا، دانشگاه آزاد اسلامی یزد با بهره گیری از سیستم پیام کوتاه در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل و یا اجرای پیشنهاد و انتقال انتقادات دانشجویان اقدام خواهد نمود . محمدرضا احمدزاده مدیر کل روابط عمومی دانشگاه با اعلام خبر فوق افزود: دانشجویان می توانند با استفاده از پنل سیستم پیام کوتاه به شماره 50005410300 فقط با ذکر عنوان جایی که سوال و یا پیشنهاد و یا انتقادی دارند پیام خود را تایپ و ارسال نمایند .


برای مثال پس از درج کلمه روابط عمومی در این پنل و ارسال ، گیرنده این پیام روابط عمومی دانشگاه خواهد بود و به دانشجویان پاسخ خواهد داد .


گفتنی است امکاناتی فراهم شده تا دانشجویان بتوانند به بخشهای ریاست دانشگاه ، معاونین ، معاون سما ، دانشکده فنی ، دانشکده علوم ، دانشکده هنر ، دانشکده کشاورزی ، دانشکده نساجی ، دانشکده پزشکی به همین روشی که اعلام شد دسترسی یابند .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته