دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 بهمن 1397 - 14:58
یک مسئول پلیس فتا خبر داد:

اخاذی شیطانی پسر جوان از دختر 14 ساله

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری پسر جوانی که با آزار و اذیت جنسی و فیلمبرداری از دختر 14 ساله، اقدام به اخاذی از طعمه‌اش کرده بود، خبر داد.
کد خبر : 356070
08.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط‌عمومی پلیس پایتخت، تورج کاظمی از دستگیری پسر جوانی که با آزار و اذیت جنسی و فیلمبرداری از دختر 14 ساله، اقدام به اخاذی از طعمه‌‌‌اش کرده بود، خبر داد.


رئیس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: روز 20 دی ماه سال جاری پدر جوانی با حضور در اداره پلیس فتای تهران از ماجرای شومی که برای دخترش رقم خورده بود پرده برداشت؛ پدر جوان در اظهاراتش عنوان کرد که دخترم چندی قبل در یکی از کانال‌های تلگرامی با پسر جوانی که محسن نام دارد آشنا شده و بعد از اعتمادسازی، دخترم را از خانه‌مان در منطقه جیحون بیرون کشید تا همدیگر را در خیابان ملاقات کنند.


وی افزود: مأموران در تحقیق از پدر دختر 14 ساله پی‌ بردند که پسر جوان پس از قرار خیابانی که با دختر نوجوان داشته به بهانه‌ای او را به خانه‌شان در منطقه جنت‌آباد کشیده و سپس با تهدید اقدام به آزار و اذیت دختر نوجوان کرده است؛ در تجسس‌های پلیسی مشخص شد که پسر فریبکار که از این اقدام شومش فیلمبرداری کرده، پس از رهایی دختر 14 ساله یک فیلم از صحنه‌های آزار و اذیتش برای مریم ارسال کرده و با تهدید، اقدام به اخاذی از او کرده است؛ دختر نوجوان نیز از ترس آبرویش و با توجه به تهدیدهای محسن در چند مرحله اقدام به سرقت طلاهای مادرش کرده اما وقتی متوجه می‌شود این اخاذی‌ها و تهدیدها پایانی ندارد، برای رهایی از تهدیدهای پسر جوان از پدرش کمک خواسته است.


کاظمی تصریح کرد: مأموران پلیس فتا در این شاخه از تحقیقات پی‌ بردند که دختر نوجوان در مجموع 180 گرم طلا از مادرش به سرقت برده و در اختیار پسر جوان قرار داده است.


رئیس پلیس فتای تهران بزرگ عنوان کرد: کارشناسان پلیس فتا با توجه به شماره تلفن پسر جوان و اقدامات فنی موفق به شناسایی خانه محسن در منطقه جنت‌آباد شدند و در عملیاتی غافلگیرانه این جوان دستگیر شد.


وی گفت: پسر جوان ابتدا خود را بیگناه معرفی کرد اما وقتی مأموران در بررسی گوشی موبایل وی فیلم صحنه تجاوز به دختر نوجوان را کشف کردند، به ناچار لب به سخن باز کرد.


بر اساس این گزارش، محسن 19 ساله پس از اعتراف به اقدام شومش برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفته است.


انتهای پیام/4110/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته