دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 بهمن 1397 - 13:30
از سوی فدراسیون دوومیدانی؛

زمان مسابقات دو‌و‌میدانی داخل سالن کشور مشخص شد

مسابقات دو‌و‌میدانی داخل سالن قهرمانی کشور در روزهای 18 و 19 بهمن در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 356033
photo_2019-01-28_12-33-48.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت فدراسیون دو‌و‌میدانی، رقابت‌های دو‌‌و‌‌میدانی داخل سالن قهرمانی کشور در روزهای 18 و 19 بهمن در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار خواهد شد.


در این مسابقات تیم‌ها با توجه به سهمیه‌های درنظر گرفته شده از طرف فدراسیون، در رقابت‌ها شرکت می‌کنند. گروه اول استان‌ها شامل آذربایجان شرقی، تهران، فارس، کرمانشاه، قم و اصفهان با هشت ورزشکار و یک مربی یا سرپرست، گروه دوم استان ها شامل زنجان، قزوین، خراسان رضوی، لرستان و همدان با 6 ورزشکار، یک مربی یا سرپرست و دیگر استان‌های شرکت کننده با پنج ورزشکار و یک سرپرست در این مسابقات شرکت خواهند کرد.


در بخش زنان نیز استان‌های گروه اول شامل تهران، خراسان رضوی، فارس و گلستان با هشت ورزشکار و یک مربی یا سرپرست، گروه دوم استان‌ها شامل آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، همدان و زنجان با 6 ورزشکار و یک مربی یا سرپرست و دیگر استان‌ها نیز با پنج ورزشکار می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند.


انتهای پیام/۴۰۵۱/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
باسلام من سالهاست دوو میدانی کار میکنم و عاشقانه به این ورزش علاقه دارم متولد ۱۳۶۴ هستم لطفا منو راه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
۰
باسلام من ویدا هستم سالاست دارم دوو میدانی کار میکنم تقریبا بیشتر ورزشهارو تست کردم اما عاشقانه به این ورزش علاقه دارم خیلی للاقه دارم توی تیم وگروه کارکنم و مسابقات داخلی کشورمو شرکت کنم لطفا ردهشو بهم بگید،البته نمیدونم کجا جوابمو میدید لطفا به ایمیلم جوادب بدید ممنون میشم، بی صبرانه منتظرم?
هلدینگ شایسته