دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هشدار مرد اسکیمو درباره نابودی زمین به دختر کارتن‌خواب + تصاویر و ویدئو (تریلر)

تریلر فیلم کمدی/درام «کلوئی و تیو» منتشر شد.
کد خبر : 35599

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، فیلم «کلوئی و تیو» (Chloe and Theo) که از هفته آینده به روی پرده خواهد آمد، مقوله جدی گرمایش زمین و احتمال نابود شدن گونه‌های جانوری و انسان در صورت تن ندادن بشر به تغییر را با نگاهی طنزآمیز مطرح می‌کند.



« کلوئی و تیو» فیلم مستقلی به کارگردانی ازنا سندز محصول مشترک آمریکا و کانادا اشت که البته یکی از بازیگران مشهور هالیوود، میرا سوروینو برنده جایزه اسکار (برای ایفای نقش مکمل «آفرودیت توانا» به کارگردانی وودی آلن در سال 1996) در آن بازی کرده است.



در فیلم «کلوئی و تیو» دختر جوان کارتن‌خوابی که در خیابان‌های نیویورک به یاری هوش و ذکاوت خود زنده مانده است، با مرد عاقل اسکیمویی به نام تیو آشنا می‌شود که ادعا می‌کند اجدادش او را به این شهر فرستاده‌اند تا به مردم هشدار بدهد که اگر دست از رویه فعلی زندگی خود برندارند و تن به تغییر ندهند، نابودی خود آنها و زندگی بر کره زمین اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. این دو نفر با کمک یک وکیل راهی به مقر سازمان ملل متحد پیدا می‌کنند تا آینده بهتری را برای بشر رقم بزنند.





داکوتا جانسن، جسیکا اندرسن، پیتر هنری آرناتسیاک و لارنس بالارد از بازیگران این فیلم 112 دقیقه‌ای هستند که از 4 سپتامبر (13 شهریور) در آمریکا به روی پرده خواهد رفت.



تریلر فیلم «کلوئی و تیو» را در لینک ذیل می‌توانید تماشا کنید:






تریلر «کلوئی و تیو» - فرمت: MP4 حجم: 10.2 مگابایت


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته