دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حضور کارکنان بسیجی واحد اندیمشک در «همایش بسیج کارمندی»

همایش بسیج کارمندی با حضور بسیجیان ادارات شهرستان اندیمشک و با هدف گرامیداشت روز کارمند به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.
کد خبر : 35594

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این همایش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: بهترین راه پیشرفت جامعه داشتن تفکر خدمتگزاری و اخلاص است.


غلامرضا قربانی افزود: روحیه ایثار و شهادت در بین آحاد مردم، مظهر اقتدار است و کارمندان با روحیه بسیجی و جهادی کشور را به سوی موفقیت و پیشرفت سوق خواهند داد.


فرماندار اندیمشک نیز با قدردانی از زحمات کارمندان دستگاه‌های اجرایی و بسیج کارمندی گفت: کارمندان در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند و آنان با حفظ روحیه بسیجی خود در راستای اهداف عالی انقلاب گام برداشته و بسیاری از خدمات دولت با تلاش این عزیزان تحقق می‌یابد.


حمیدرضا گودرزی با توجه به تلاش دولتمردان در رفع کاستی‌های شهرستان افزود: تحقق 72 درصدی اعتبارات در سال گذشته و صرف آن برای تکمیل و احداث بسیاری از پروژه‌ها نشان دهنده اهتمام دولت تدبیر و امید به آرامش و آسایش مردم است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک نیز در حاشیه این همایش به آنا گفت: باید با همدلی، بصیرت، آگاهی و پشتیبانی از ولایت فقیه در مقابل هجمه‌های فرهنگی و تهدید‌های دشمنان اسلام با اقتدار ایستادگی کنیم و حضور بسیجیان در این امر مهم، بسیار کلیدی و حساس است.


امین رضا جمشیدی از حضور چشمگیر و مستمر بسیج کارکنان واحد اندیمشک در عرصه فعالیت‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و همچنین ارائه خدمات اداری به دانشجویان قدردانی و تشکر کرد و افزود: برگزاری حلقه‌های شجره طیبه صالحین در ادارت عامل بسیار مهمی در روشنگری و حفظ روحیه وحدت در میان کارکنان است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب