دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 بهمن 1397 - 10:58
جانباز 70 درصد دفاع مقدس:

تکه‌تکه هم بشوم بر سر میثاق با انقلاب اسلامی هستم

جانباز 70 درصد دفاع مقدس گفت: از مسیری که رفته‌ام، پشیمان نیستم و اگر تکه‌تکه هم بشوم، باز هم بر سر میثاق خود با انقلاب اسلامی ایستاده‌‌ام.
کد خبر : 355938
photo_۲۰۱۷-۰۶-۱۲_۲۲-۲۷-۱۷.jpg

اکبر پناهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در ساری، تقارن چهلمین سال پیروزی انقلاب با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را فرصتی مناسب برای انتقال پیام معنوی انقلاب بیان و اظهار کرد: مکتب ما مکتبی علوی، فاطمی و حسینی است و این انقلاب با نام کربلای عشق گره‌ خورده و روح و جان شهیدان ما و حال و هوای انقلاب و دفاع مقدس ایران اسلامی همواره با نام کربلا و زهرای مرضیه عجین بوده و قلوب ما نیز همواره به عشق نینوای شهیدان می‌تپد.


وی دفاع از ارزش‌های انقلاب را نتیجه رشادت‌های نیروهای انقلابی، شهدا و جانبازان دانست و اضافه کرد: چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نقطه قوت و وحدت مردم ولایتمدار ایران اسلامی است و سهم ایثارگران و خانواده معظم آنان در تثبیت، استمرار و تداوم انقلاب اسلامی، نقش و سهمی بی‌بدیل و کم‌نظیر است.


جانباز 70 درصد دفاع مقدس خاطرنشان کرد: به‌هیچ‌وجه از مسیری که رفته‌ام، پشیمان نیستم و اگر تکه‌تکه هم بشوم، باز هم بر سر میثاق خود با انقلاب اسلامی ایستاده‌ام و امیدوارم که مردم ما در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی با قدرت، قوت، عزم و ایمانی فراتر از همیشه حضور حماسی، دشمن‌شکن و عزت‌آفرین خود را 22 بهمن نشان دهند و اقتدار و شرف این نظام را بر جهان و جهانیان بیش‌ از پیش طنین‌انداز کنند.


پناهی تصریح کرد: اکنون‌ که بر قله افتخار ایستاده‌ایم، نگذاریم انقلاب و انقلابی‌گری که مدیون خون شهدا و دلاورمردی‌های امام راحل است در کشور کمرنگ شود.


به گزارش آنا، اکبر پناهی امدادگر دفاع مقدس سال 62 در محور سردشت مریوان، پایگاه قلی اسماعیل دره‌شیطان بر اثر انفجار مین از ناحیه دو چشم مجروح و به درجه 70 درصد جانبازی نائل شد.


انتهای پیام/4117/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته