دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1394 - 13:20
پس از آموزش‌ها در منطقه 19 تهران

80 درصد رانندگان جنوب شهر قانون خط سفید را رعایت می‌کنند

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 تهران در گزارشی به ارائه نتایج و خروجی پروژه خط سفید در این منطقه پرداخت.
کد خبر : 35589

به گزارش گروه اجتماعی آنا، رضا زلفی با اشاره به اینکه تنها 10 درصد از عملیات اجرایی فاز دوم خط سفید در این منطقه باقی مانده است، گفت: براساس ارزیابی‌های انجام شده از نتایج اجرایی طرح خط سفید در این منطقه، حدود 80 درصد رانندگان قانون ایستادن در پشت خط ایست تقاطع‌ها را رعایت می‌کنند.


وی گفت: علاوه بر این مشاهده شده که از حدود 75 درصد رانندگانی که به تابلوهای نصب شده در معابر پیاده و تقاطع دقت می‌کنند 60 درصد قوانین مربوط به این تابلوها را رعایت می‌کنند.


وی افزود: در خصوص پارک خودروها در خطوط پارکینگ حاشیه معابر، 80 درصد رانندگان منطقه در برخی خیابان‌ها این پارکینگ‌ها را دیده و سعی می‌کنند خودروی خود را دقیقاً روی جایگاه پارکینگ ترسیم شده پارک کنند.


زلفی با اشاره به وضعیت فعالیت‌های خط سفید در فاز دوم تصریح کرد: طبق آخرین عملیات اجرایی در مرحله دوم عملیات خط‌کشی 90 درصد معابر در نظر گرفته شده پایان یافته است و 10 درصد از عملیات باقیمانده تا اواسط هفته آتی به پایان خواهد رسید.


وی گفت: علاوه براین در بحث آموزش رانندگان تاکسی از تاریخ 19 مرداد این کلاس‌ها در دو محل منطقه تشکیل شده و تاکنون بیش از 2200 نفر از رانندگان تاکسی منطقه و فرودگاه حضرت امام (ره) آموزش لازم را زیر نظر اساتید مجرب حمل و نقل و ترافیک و روانشناسی گذرانده‌اند.


به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 19 تهران آموزش‌های خط سفید به شهروندان محلات منطقه نیز با راه‌اندازی اتوبوس کمپین آسمان آبی زمین پاک به شکل مستمر تا پایان شهریور ادامه دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: رانندگان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته