دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ابراهیم شكورى:

همت و غيرت هواداران تيم ملى فوتبال شايسته تقدير است

سرپرست دبيركلى فدراسيون فوتبال گفت: خوشبختانه با وجود تمامى موانع و مشكلات شاهد حضور پرشور هواداران تيم ملى در ديدار با ژاپن خواهيم بود.
کد خبر : 355853
9189921-4473-b__373933448.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا  از سايت رسمى فدراسيون فوتبال، ابراهيم شكورى در آستانه ديدار ايران و ژاپن در مرحله نيمه نهايى رقابت‌هاى جام ملت‌هاى آسيا گفت: خوشبختانه در اين دوره شاهد حمايت همه جانبه هواداران تيم ملى در تمامی مسابقات بوديم و با وجود بعد مسافت شهر العين، جمع قابل توجهى از علاقه‌مندان به تيم ملى خودشان را براى حمايت از تيم به محل برگزارى مسابقه رسانده‌اند.


شکوری عنوان کرد: متأسفانه به دليل شرايط خاصى كه در كشور ميزبان وجود دارد امكان فراهم نمودن وسيله انتقال يكسان و سازمان يافته فوتبال‌دوستان ايرانى در امارات ايجاد نشد. با اين وجود از تمامی هواداران تيم ملى تشكر مى‌‌کنيم كه به هر شكل ممكن خودشان را به العين رسانده‌اند و طبق اطلاعاتى كه داريم اين روند فردا هم ادامه خواهد داشت.


وی افزود: به امید خدا در مسابقه فردا شاهد حضور پرشور تماشاگران ايرانى در ورزشگاه العين خواهيم بود كه يکصدا تيم ملى را تشويق مى‌كنند. همت و غيرت اين هواداران شايسته تقدير  است. اين حمايت نشان دهنده ميزان اهميت و تأثيرگذارى تيم ملى فوتبال براى مردم عزيز و فوتبال دوست ايران است و فدراسيون فوتبال تمام تلاش خودش را براى موفقيت تيم ملى و خوشحالى مردم به كار مى‌گيرد.


انتهای پیام/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب