دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1394 - 13:23
مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد

نشست هم‌اندیشی فانی با وزرای آموزش و پرورش بعد از انقلاب

مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش با بیان اینکه وزرای سابق آموزش و پرورش با علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز (پنجشنبه) دیدار داشتند، گفت: در این جلسه مباحث و مشکلات آموزش و پرورش مطرح شد و هر یک از وزرا تجارب خود را اعلام کردند.
کد خبر : 35582

محمد فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی آنا با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه امروز وزیر آموزش و پرورش با وزرای سابق ، اظهار کرد: در هفته دولت به ابتکار وزارت آموزش و پرورش وزرای سابق با سلایق مختلف در نشستی که در این وزارتخانه برگزار شد، حضور یافتند.


وی با بیان اینکه این وزرا زمانی که در وزارت آموزش و پرورش بودند تلاش‌های بسیاری کرده‌‌اند و در این جلسه مسائل آموزش و پرورش با آنها مطرح و از نظرات آنها استفاده شد، افزود: در این جلسه سعی کردیم تا اطلاعات واقع‌بینانه از وضعیت آموزش و پرورش به وزرای سابق ارائه شود تا براساس شرایط واقعی اظهار نظر کنند.


مشاور وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل دفتر وزارتی اضافه کرد: تمام وزرای سابق آموزش و پرورش به جز محمود فرشیدی که وی هم جلسه‌ای داشت، در این جلسه حاضر بودند.


فاضل با بیان اینکه مسائل آموزش و پرورش به حدی متنوع است که هر فرد توانمندی می‌تواند برای حل مشکلات و مسائل کمک کرده و تجارب خود را در اختیار ما قرار دهد، عنوان کرد: در این جلسه نیز مسائل مهم آموزش و پرورش مطرح شد و وزرای سابق تجارب خود را مطرح کردند. به عنوان مثال گفتند که در زمان وزارت خود برای حل مشکل نیروی انسانی، کمبود اعتبارات و مشکلات معلمان چه اقداماتی انجام داده‌اند.


مشاور وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در این جلسه پیشنهادهایی برای بهتر شدن شرایط آموزش و پرورش در برنامه ششم توسعه مطرح شد و مقرر شد تا این جلسات ادامه یابد.


گفتنی است در این نشست سید کاظم اکرمی، محمدعلی نجفی،حسین مظفر، مرتضی حاجی، علیرضا علی احمدی و حمیدرضا حاج بابایی میهمان علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش بودند.


انتهای پیام/

برچسب ها: علی‌اصغر فانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته