دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 شهريور 1394 - 13:11
امینی:

اسلام به دنبال آرامش و شاد بودن انسان‌هاست

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان با تاکید بر حفظ کانون گرم خانواده گفت: آیات قرآن مجید این واقعیت را تبیین می‌کنند که اسلام به دنبال آرامش و شاد بودن انسان‌هاست. بنابراین ما نیز وظیفه داریم برای حفظ کانون گرم خانواده سرمایه‌گذاری کرده و قدم برداریم.
کد خبر : 35553

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محسن امینی در مراسم جشنی که همزمان با میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) و روز کارمند با حضور گرم خانواده کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان در سالن شیخ بهایی این واحد برگزار شد، با تبریک میلاد امام رضا(ع) و هفته دولت، اظهار کرد: کارمندان این واحد، بازوان توانمند آموزش عالی هستند که با وجود ویژگی‌های منحصر به فرد و حس مسئولیت‌پذیری بالا نسبت به شغل خود، در راستای دستیابی به توسعه همه جانبه دانشگاه گام برمی‌دارند.


سرپرست واحد لنجان تأثیرگذاری رفتار زن و شوهر در شادی خانوادگی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: نگاه مثبت به کارها و فعالیت‌های همسر می‌تواند علاوه بر ایجاد انگیزه شاد زیستن باعث سرور و شادی در خانه شده و حس خوشبختی را نیز به اعضای خانواده به ویژه فرزندان منتقل کند.


حجت‌الاسلام نظام الدینی دهه کرامت را مظهر مهرورزی و دلدادگی به ولایت و اطاعت دانست و خاطر نشان کرد: این دهه با کرامت، فصلی تازه برای ارادت دوستداران و بزرگترین الگو برای عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) است و یادآور مهر و وفای خواهر به برادر و پذیرش غربت و بیماری و شهادت در این راه در ایام جوانی است.


در ادامه این مراسم کارکنان به جایگاه آمدند و با اهدای گل از همسرانشان قدردانی کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته