دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مجمع عمومی جامعه مدرسین:

هشدارهای اخیر مراجع عظام تقلید عکس‌العملی بجا بود

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای، هشدارهای اخیر مراجع عظام تقلید در واکنش به سخنان اخیر رئیس‌جمهور را عکس‌العملی به‌جا دانست.
کد خبر : 355527
majmaomoomi3333_287079_321935.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای از واکنش مراجع عظام تقلید به سخنان اخیر رئیس‌جمهور درباره دو موضوع حجاب و فضای مجازی حمایت کردند.


در بخشی از این بیانیه چنین آمده است: بیانات و هشدارهای اخیر مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم) در واکنش به سخنان اخیر رئیس‌جمهور محترم در دو موضوع مهم "حجاب و فضای مجازی" هشدار و عکس‌العملی به‌جا بود که نباید با بیان و تفسیری نابجا از آیات قران کریم راه را برای اهداف شوم دشمنان باز نمود و زمینه‌ساز برخی ناهنجاری‌ها شوند و فضای جامعه را به امیال و نیّات غربی‌ها، سوق داد و از طرفی اذهان عموم را از مسائل اصلی کنونی کشور که اقتصاد و معیشت مردم است را، به سمت و سویی دیگر منحرف سازند، که این هشدارها امری حکیمانه و دلسوزانه است.
اعضای مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه خود با اشاره به این که گاهی بیان و عمل دولتیان و برخی مسئولان دیگر، ترویج اباحی‌گری در دو فضای مجازی و حقیقی است عنوان کرده‌اند:  این همان خطر بزرگ است که هر جامعه‌ای را متلاشی می‌کند و تعهدات و پایبندی‌های اجتماعی را از بین می‌برد، همان جریانی که معصومین (علیهم السلام) در ادوار مختلف با آن به‌شدت مقابله کردند.
در پایان این بیانه آمده است: مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن هشدار جدی نسبت به‌دقت در بیان این‌گونه مباحث، از رئیس‌جمهور و دیگر مسئولان می‌خواهد تا ضمن پرداختن به مسائل و معضلات اصلی کشور با بهره‌گیری از انظار متخصصین متعهد، نسبت به برنامه‌ریزی مناسب و ساماندهی فضای مجازی  و فعال کردن نهادهای به‌اصطلاح فرهنگی دولتی! کوشش بیشتری نمایند و نسبت به دغدغه‌های دلسوزان اصلی کشور و انقلاب، حساس و با رویکرد و ادبیاتی مناسب، درصدد رفع آن‌ها باشند.
 انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته