دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده انتظامی استان اصفهان:

یک‌تن و 296 کیلوگرم مواد افیونی در اصفهان کشف شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: طی عملیات یک‌روزه مرصاد 26 در استان اصفهان، یک تن و 296 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.
کد خبر : 355462
download (1).jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس سردار مهدی معصوم‌بیگی در خصوص انهدام سه باند قاچاق و کشف یک‌تن و 296 کیلوگرم انواع مواد مخدر اظهار کرد: در راستای مقابله با باندها و شبکه‌های قاچاق مواد افیونی، عملیات مرصاد 26 در قرارگاه عملیاتی اقدام و پس از چندین شبانه‌روز کار اطلاعاتی و پلیسی به مرحله اجرا گذاشته شد.


وی افزود: در این عملیات یک روزه، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با همکاری واحدهای اجرایی و عملیاتی موفق شدند سه باند بزرگ قاچاق مواد مخدر که در مرزهای جنوب شرقی کشور اقدام به بارگیری مواد‌مخدر به مقصد استان‌های مرکزی، اصفهان و تهران کرده بودند را هنگام تردد در محورهای مواصلاتی استان شناسایی و متوقف کنند.


فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با انجام این عملیات در مجموع یک تن و 296 کیلوگرم انواع مواد‌مخدر شامل یک تن و 124 کیلوگرم تریاک، 22 کیلوگرم هروئین، 97 کیلوگرم مرفین و 53 کیلوگرم حشیش کشف شد.


معصوم بیگی همچنین از دستگیری 14 قاچاقچی و توقیف 6 دستگاه خودرو سبک و سنگین خبر داد و گفت: تمامی متهمان دستگیر شده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب