دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
احمدی خبر داد:

تجلیل از 4 چهره سرشناس هنرهای نمایشی در فصل رویش

مدیر روابط عمومی فرهنگسرای فردوس از تجلیل چهار هنرمند عرصه تئاتر با رویکرد انقلابی در این مجموعه خبر داد.
کد خبر : 355418
5fcff792-fec1-4861-bb2e-7ded675bb43e.jpg

گیتی احمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره فعالیت‌های فرهنگسرای فردوس گفت: به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران فردا یکشنبه هفتم بهمن ماه قرار است اولین برنامه فصل رویش با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار شود.


مدیر روابط عمومی فرهنگسرای فردوس افزود: در این برنامه از چهار چهره هنرهای نمایشی حسین فدایی حسینی، امیرحسین شفیعی، کوروش زارعی و شهاب راحل تجلیل خواهد شد.


وی ادامه داد: در برنامه فصل رویش که از ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است با تجلیل از 40 رویش و دستاورد در حوزه انقلاب، در فرهنگسراهای شهر تهران اجرا می‌شود و در آن سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران حضور خواهد داشت.


احمدی با بیان اینکه مدیریت فرهنگی هنری منطقه پنج در عرصه هنر نمایش و تئاتر، از این چهار چهره منتخب تجلیل خواهد کرد، گفت: این برنامه شامل بخش‌های مختلفی از جمله سخنرانی، نمایش صحنه‌ای، شعرخوانی، پرده‌خوانی، پخش کلیپ آشنایی با شخصیت‌‌های منتخب، اهدای لوح و نشان «فصل رویش» به هنرمندان و برپایی نگارگذر پوسترهای پرچم است.


انتهای پیام/4072/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته