دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 بهمن 1397 - 14:20
رئیس کل دادگستری زنجان خبرداد:

کاهش آمار جمعیت زندانیان زنجان در 4 ماه گذشته

رئیس کل دادگستری زنجان گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده در این استان برای کاهش آمار جمعیت زندانیان در چهار ماه گذشته توفیقات بسیار خوبی داشتیم.
کد خبر : 355385
IMG_4036.JPG

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دادگستری زنجان، حجت‌الاسلام‌ اسماعیل صادقی نیارکی صبح امروز در جلسه شورای قضائی استان زنجان که در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد، با خیرمقدم به رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح و معاونان با بیان اینکه با برنامه‌ریزی انجام شده در زنجان برای کاهش آمار جمعیت زندانیان خصوصاً زندانیان مالی و مهریه در چهار ماه گذشته توفیقات بسیار خوبی داشتیم، اظهار کرد: برای رسیدن به این اهداف  و سیاست‌ها به تلاش مضاعف نیاز داریم.


وی اضافه کرد: نباید هیچ فاصله‌ای بین مجموعه دادگستری و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان زنجان باشد؛ چراکه در مجموعه دستگاه قضائی باید با تعامل، همفکری و هم‌افزایی مجموعه‌ها برای پیشبرد سیاست‌های  قوه قضائیه تلاش شود و نگاه ما به همه سازمان‌ها، نگاه حمایتی است.


رئیس کل دادگستری استان زنجان با تبریک انتصاب رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان زنجان خاطرنشان کرد: مأموریت سازمان قضائی نیروهای مسلح باید پیشگیرانه باشد و در این راستا با اقتدار و با رعایت قوانین انجام وظیفه کنند.


رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح نیز در این جلسه با قدردانی از اقدامات و تلاش‌های رئیس‌کل دادگستری و اعضای شورای قضائی استان زنجان بیان کرد: شورای قضائی استان‌ها تجسم شورای عالی قضایی قوه قضائیه است، چراکه تصمیمات این شوراها برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها بسیار مهم است.


حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی افزود: در اسلام فصل‌الخطاب، قوه قضائیه و به عبارتی قضات هستند و کار قضاوت دشواری خودش را دارد؛ بنابراین دشمنان با تمام قوا با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف این قوه هستند که باید هوشیار باشیم.


وی، استقامت در دین، راه صحیح و خارج نشدن از مسیر درست را امری مهم در اصلاح امور و اجرای عدالت  برشمرد و اظهار کرد: کار قضاوت شوخی نیست، باید با توکل به خدا و بدون ترس از چیزی وظیفه قانونی خود را انجام دهیم.


انتهای پیام/4078/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته