دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرهنگ شفیعی خبرداد؛

پوشش امنیتی بخشی از منطقه رزمایش توسط تکاوران تیپ ۲۵

فرمانده تیپ ۲۵ واکنش سریع پسوه از پوشش امنیتی جناح چپ منطقه رزمایش توسط تکاوران تیپ ۲۵ خبر داد.
کد خبر : 355172
پوشش+امنيتي+بخشي+از+منطقه+رزمايش+توسط+تکاوران+تيپ+__.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی ارتش، سرهنگ شفیعی با شاره به مأموریت تیپ 25 واکنش سریع پسوه در رزمایش بزرگ اقتدار 97 نزاجا اظهار کرد: به محض ابلاغ مأموریت از سوی سلسله مراتب فرماندهی، نیروهای ما ظرف 15 دقیقه با تمام تجهیزات و انواع جنگ افزارهای رزمی-انفرادی با کمک بالگردهای ترابری هوانیروز خود را به عقبه دشمن رساندند.


وی افزود: تیپ 25با حضور سریع در منطقه رزمایش عملیات بکاو و بکش را علیه نفرات باقی‌مانده دشمن اجرا و منطقه را از لوث وجود دشمن پاکسازی کرد.


فرمانده تیپ 25 گفت: این تیپ عملیاتی همچنین بلافاصله پس از اجرای عملیات پشتیبانی و جلوگیری از تقویت نیروهای دشمن در منطقه با یگان زرهی حاضر در منطقه، عملیات الحاق را با موفقیت انجام داده و پوشش امنیتی نیروهای چپ منطقه را بر عهده گرفت.


وی با بیان اینکه این رزمایش نشان داد نیروهای واکنش سریع تیپ 25 از اعتمادبه‌نفس بالایی برای اجرای ماموریت‌های خود برخوردارند افزود: مطابق دستور سلسله مراتب فرماندهی، این آمادگی وجود دارد تا در هر نقطه از کشور برای برقراری امنیت بلافاصله اقدام کرده و در کمترین زمان ممکن حضور مؤثری داشته باشیم.


انتهای پیام/4034


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته