دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 بهمن 1397 - 12:54
مرضیه هاشمی پس از رهایی:

اگر پسرم نبود معلوم نبود پلیس آمریکا چه بر سرم می‌آورد

خبرنگار شبکه خبری پرس تی‌وی پس از رهایی از بازداشت اف‌بی‌آی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اگر پسرم با من نبود معلوم نبود پلیس آمریکا چه به سر من می‌آورد.
کد خبر : 355139
BS0K0442.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از راشا تودی، مرضیه هاشمی خبرنگار آمریکایی‌الاصل شبکه خبری ایرانی پرس تی‌وی که به مدت 11 روز بدون هیچ جرمی در بازداشت FBI به‌سر می‌برد، روز گذشته و پس از رهایی در مصاحبه‌ای اختصاصی با شبکه خبری روسی «راشا تودی» اعلام کرد که بسیار خوش‌شانس بوده که در هنگام بازداشت توسط پلیس پسرش در کنارش بوده است.


وی ادامه داد: همین‌که زنده است باعث خوشبختی بوده و اگر در زمان بازداشت کسی با او نبود، چگونه همه‌چیز می‌توانست به گونه دیگری رقم بخورد.


هاشمی تصریح کرد: چیزی که  در آمریکا به آن پی بردم این بود که به چه سادگی فردی در این کشور ناپدید می‌شود. اگر پسرم با من نبود هر چیزی می‌توانست برایم اتفاق بیافتد و دیگرکسی نمی‌دانست که اصلاً کجا هستم. وقتی به این مسئله فکر می‌کنم که این ماجرا برای چه تعداد انسان در حال اتفاق است، شگفت‌زده می‌شوم.


شبکه راشا تودی ادامه می‌دهد که در خلال بازداشت، خانم هاشمی را زیر کنترل شدید برای اینکه خودکشی نکند نگه‌داشته بودند و خود او بعداً این موضوع را از طریق یک بازداشتی دیگر متوجه شد که ممکن است این برنامه زمینه‌چینی برای به خطر انداختن جان او و خودکشی وانمود کردن مرگش باشد.


هاشمی افزود که این موضوع (کنترل دقیق) من را نگران کرد، زیرا من فکر می‌کنم که آن‌ها در حال طرح توطئه علیه من بودند.


هاشمی در 48 ساعت ابتدای بازداشت اجازه نداشت باکسی تماس داشته باشد.


وی اذعان کرد: این باعث درگیر شدن ذهن می‌شود که تو بتوانی فردی را دستگیر کنی، به بازداشتگاه بفرستی و حتی او را کتک بزنی، بدون اینکه وی جرمی مرتکب شده باشد. من این روش را کاملاً نو و دست‌اول می‌بینم.


هاشمی از تمامی هوادارانش خواست که برای پایان دادن به این‌گونه اقدامات پلیس فدرال آمریکا دست به‌کار شوند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته