تشکیل ستاد برای پاسخگویی به اعتراض مشتریان سایپا و ایرانخودرو
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از شاتا، فرشاد مقیمی با اشاره به دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت به شرکتهای خودروساز برای تعیین تکلیف مشتریان، گفت: گروه خودروسازی ایرانخودرو و سایپا، ستادی را در معاونت فروش خود تشکیل دادهاند و به اعتراض مشتریان به تأخیر و شرایط تحویل خودرو رسیدگی میکنند.
او در ادامه افزود : امروز بهصورت سرزده از این ستاد بازدید کردم که با توجه به فراخوان شرکتهای خودروساز، افرادی که امکان تحویل خودروهایشان نبود، به ستاد مراجعه کرده بودند و توافقاتی با خودروسازان داشتند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه سایر گروهها نیز میتوانند در روزهای آینده به این ستاد مراجعه کنند، گفت: با توجه به گروهبندی محصولات خودروسازان، متقاضیان با مراجعه به ستاد و انتخاب محصول موردنظر میتوانند از زمان تحویل خودرو که توسط شرکت خودروساز اعلام خواهد شد مطلع شوند.
گفتنی است ستاد مشتریان ایرانخودرو در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص تهران-کرج(شهید لشکری)جنب بیمه و بانک پارسیان درب ۴ ایرانخودرو و ستاد مشتریان سایپا در کیلومتر ۱۸ جاده قدیم،مجموعه سازهگستر(کفش ملی سابق )واقع است.
انتهای پیام/4092/
انتهای پیام/