دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا بررسی می‌کند؛

گذر ۲۷ سال زمان برای کوتاه کردن ۲۰ دقیقه مسافت تهران_شمال

وزیر راه‌وشهرسازی در حالی وعده کرده تا منطقه یک از آزاد تهران_شمال تا تابستان ۹۸ به بهره‌برداری برسد که مردم ۲۷ سال منتظر تحقق این قبیل وعده‌ها هستند.
کد خبر : 355063
آزادراه+تهران+شمال.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه راه و شهرسازی گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، وزیر راه و شهرسازی که به‌همراه ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به‌منظور بررسی وضعیت منطقه یک آزادراه تهران - شمال راهی این آزادراه شده بودند از تابستان 98 به‌عنوان زمان بهره‌برداری از منطقه یک آزادراه تهران -  شمال نام برد.


در حقیقت با توجه به اینکه منطقه یک آزادراه تهران - شمال در سال‌های گذشته با فراز و نشیب‌های متعددی به‌لحاظ ساخت و استفاده از تکنولوژی‌های روز روبه‌رو بوده است، به‌نظر می‌رسد این‌بار وعده وزیر راه و شهرسازی برای تابستان 98 کمی به واقعیت نزدیک‌تر باشد.


از طرف دیگر منطقه یک آزادراه تهران - شمال طولی حدود 32 کیلومتر دارد که در آن بسیاری از فناوری‌های روز جهان در زمینه آزادراهی و جاده‌سازی استفاده شده است.


با بهره‌برداری از منطقه یک آزادراه تهران - شمال، شاهد کاهش 60 کیلومتری و 20 دقیقه‌ای مسیر تهران تا سه‌راهی شهرستانک هستیم.


از سوی دیگر وزیر راه و شهرسازی در بازدید از آزادراه تهران - شمال خبر از نیاز 10 هزار میلیارد تومانی به‌منظور بهره‌برداری از مناطق دو و سه آزادراه تهران - شمال داده است.


در واقع مناطق دو و سه آزادراه تهران - شمال از جمله مناطقی هستند که شامل تونل‌های زیاد و طولانی شده‌اند و بهره‌برداری از آنان‌ نیازمند تامین منابع مالی است.


انتهای پیام/4094/4083/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته