دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 بهمن 1397 - 12:02
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

تفکر گدایی از آمریکا شکست خورده و برخی آدرس غلط به مردم ندهند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز روز شکست تفکر گدایی از آمریکایی‌هاست و نباید نشانی غلط به مردم داد.
کد خبر : 355008

به گزارش  حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن رضایی در جمع نیروهای انقلاب در مؤسسه‌های «میعاد نور معرفت و چراغ هدایت» گفت: الان نیروهای ما در سواحل مدیترانه هستند؛ اما دشمن با اعمال تحریم و فشار، می‌خواهد ما را در تنگنا قرار دهد.


وی با بیان اینکه در سال‌های بعد، جنگ آغاز شد و روزگاری که کشور از درجه‌داران عالی‌رتبه خالی شده بود، دولت موقت هم قراردادهای نظامی ایران با آمریکا و ایتالیا و انگلیس را لغو کرده بود، افزود:  باید هدفمند به ریشه بی‌اعتمادی‌ها حمله کنید. امروز روز شکست تفکر گدایی از آمریکایی‌هاست و نباید نشانی غلط به مردم داد.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: شما در چهلمین سالگرد انقلاب در این نبرد که آمریکایی‌ها به میدان آمده‌اند، نقش حساسی را بر عهده دارید. در حادثه جنگ تحمیلی، آمریکا پشتیبان صدام بود، آقای ترامپ حالا دشمنی خودش را عریان کرده و می‌خواهد نظام ما را به چالش بکشد.


رضایی با اشاره به اینکه گاهی شنیده می‌شود که برخی‌ در مورد اقوام ایرانی حرف‌هایی می‌زنند تا اختلاف‌افکنی کنند، تصریح کرد: اگر بخواهیم در این جنگ اقتصادی پیروز بشویم باید به جنگ‌های گذشته نگاه کنیم و این جنگ اقتصادی سخت‌تر از جنگ هشت ساله و مبارزه با شاه نیست و می توانیم از این گردنه عبور کنیم.


وی افزود: از دولتمردان می‌خواهیم که درس جنگ و درس انقلاب را که همان اعتماد به مردم و باز کردن راه برای جوان‌ها است، به‌کار بگیرند. متأسفانه مسیر گدایی از بیگانه خوزستان را به این وضع گرفتار کرده است. باید تولید ملی و اشتغال را در برابر تحریم‌های آمریکا و کارشکنی برخی‌ به‌کار گرفت.


انتهای پیام/4082/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته