دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگوی رئیس سازمان خصوصی‌سازی با آنا مطرح شد:

اعلام برگزاری مزایده استقلال و پرسپولیس در حضور رسانه‌ها و تکذیب اظهارات علی پروین

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اعلام این که حضور نمایندگان رسانه‌ها در مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس منعی ندارد، اظهارات علی پروین درباره احتمال واگذاری پرسپولیس به حسین هدایتی را تکذیب کرد.
کد خبر : 3550

میر علی اشرف عبدالله پوری حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی آنا با بیان اینکه مزایده فردا مانند همه مزایده‌هایی است که در سازمان خصوصی‌سازی برگزار شده‌است، افزود: این مزایده هیچ تفاوتی با سایر نمونه‌های مشابه ندارد و علاوه بر نهادهای نظارتی و اعضای هیات عامل سازمان خصوصی‌سازی، رسانه‌ها نیز می‌توانند برای پوشش خبری آن حضور داشته باشند.


او ادامه داد: تا ساعت 16 و 15 دقیقه امروز، پیشنهاد‌ها از سوی خریداران احتمالی دو باشگاه دریافت می‌شود و مزایده فردا راس ساعت ۲ بعد از ظهر آغاز می‌شود.


وی در پاسخ به این سوال که اگر به هر دلیل یکی از دو باشگاه و یا هر دو باشگاه فردا به فروش نرود چه اتفاقی خواهد افتاد، گفت: در چنین شرایطی بر اساس قانون، سازمان خصوصی‌سازی می‌تواند مزایده را چند بار تمدید کند، بنابراین از این جهت نگرانی وجود ندارد.


پوری حسینی با اشاره به برخی شایعات مبنی بر اینکه نخریدن باشگاه‌ها می‌تواند به کاهش قیمت آن‌ها منجر شود، گفت: من تاکید می‌کنم قیمت گذاری استقلال و پرسپولیس کاملا کار‌شناسی بوده و شرایط واگذاری آن‌ها نیز عادلانه است، بنابراین حداقل در کوتاه مدت و با احتمال فروش نرفتن یک یا دو باشگاه در مزایده فردا، قیمت و شرایط فروش تغییری نخواهد کرد.


رئیس سازمان خصوصی سازی همچنین به گفتوگوی علی پروین و نقل قول او از وزیر اقتصاد مبنی بر اینکه در صورت فروش نرفتن باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پیشکسوتان پرسپولیس و حسین هدایتی واگذار خواهد شد، گفت: آنچه نقل شده، هیچ گونه مبنای قانونی ندارد و به نظر می‌رسد یا آقای پروین در انتقال مطلب از وزیر اقتصاد اشتباه کرده و یا رسانه منتشر کننده این خبر، اظهار نظر آقای پروین را به درستی منعکس نکرده‌است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب