دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1394 - 15:43

سعیدی: مسئولیت اعلام مواضع سپاه با روابط عمومی کل سپاه است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، گفت: مسئولیت اعلام مواضع سپاه با روابط عمومی کل سپاه است و هرگونه انتشار اخبار و مواضع از مسیرهای دیگر تنها اظهارنظر شخصی است.
کد خبر : 35478

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت الاسلام علی سعیدی، در مراسم نخستین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی گروه‌های تلویزیونی سپاه در استان‌ها، با بیان اینکه دوران قبل از ظهور عصر غلبه جنگ نرم بر جنگ سخت است، گفت: در این شرایط باید منتظر توفان‌های نرم‌افزاری در عرصه‌ تسخیر اندیشه جهانیان و به ویژه در جغرافیای جهان اسلام باشیم.


وی افزود: توسعه، گسترش و فراگیری سیستم‌های فن‌آوری و نرم‌افزاری امروز تأثیر بسیار مهمی را در عرصه‌های مختلف زندگی بشر دارد.


نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه در مقطع کنونی سپاه در معرض قویترین هجمه‌های روانی و رسانه‌ای دشمنان قرار گرفته است، اظهار کرد: در این عرصه می‌بایست با برنامه‌ریزی مدون و عمل جهادی بکوشیم تا بخشی از تبلیغات سوء دشمنان را مرتفع سازیم.


وی تصریح کرد:در شرایط کنونی که با یک جنگ فراگیر و سراسری مواجه‌ایم، ساخت برنامه‌های کیفی با محتوای مطلوب و غنی می‌تواند گام مهمی در راستای ایجاد روشنگری و برطرف ساختن شبهات و هجمه‌های دشمنان علیه انقلاب، نظام و سپاه باشد.


سعیدی با تأکید بر مرجعیت روابط عمومی کل سپاه در جامعه رسانه‌ای کشور و ایفای نقش سخنگویی این نهاد مقدس گفت: مسئولیت اعلام مواضع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با روابط عمومی کل سپاه است و هرگونه انتشار اخبار و مواضع از مسیرهای دیگر تنها اظهارنظر شخصی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته