دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1394 - 11:51

پزشکیان: تمامیت‌خواهان دوست ندارند کسی خلاف نظر آنها در صحنه حضور داشته باشد

نماینده مردم تبریز در مجلس درباره انتقادها به شکل‌گیری احزاب اصلاح‌طلب گفت: این اشخاص خیلی راحت اتهام می‌زنند و یکدیگر را حذف می‌کنند تا تک صدایی وجود داشته باشد و صدای مخالف نباشد.
کد خبر : 35473

مسعود پزکشیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره مخالفت برخی از جریان‌های سیاسی با تشکیل احزاب اصلاح‌طلب و هجمه علیه حزب اتحاد ملت ایران اظهار کرد: متاسفانه یک عده، تمامیت‌خواه هستند و دوست ندارند کسی‌که خلاف نظر آن‌هاست در صحنه حضور داشته باشد.


وی تصریح کرد: این افراد به موضوعی که مورد پسند آنها نیست، لباس باطل می‌پوشانند و بعد آن را مورد نقد می‌کنند و مورد اتهام قرار می‌دهند؛ اگر آنها نقد منطقی دارند باید با توجیه و دلیل بگویند که اینها باطل هستند.


نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: اگر چند نفر در جایی کار اشتباهی انجام دادند، نمی‌توانیم بگوییم که تمام افرادی‌که در آن مجموعه هستند، خطاکارند؛ اما متأسفانه در کشور سیستمی درست شده است که فقط یک عده بتوانند صحبت کنند و هرکس مخالف آنها حرف بزند می‌گویند که ضد انقلاب و نظام و یا جاسوس است.


وی تصریح کرد: هرکسی را می‌خواهند از میدان به در کنند از یک نفر آن مجموعه حرفی را نقل می‌کنند و می‌گویند همه اینها این نظر و تفکر را دارند.


پزشکیان با بیان اینکه «برخی به جای آنکه احزاب و اشخاص را نقد منطقی کنند، به آنها انگ عوامانه می‌زنند»، گفت: باید دیدگاه ها را نقد کنند تا جامعه بپذیرد یا رد کند، اما این‌گونه حرف زدن یعنی توجیه کردن کارهای غلطی را که در جامعه اتفاق می‌افتد.




انتهای پیام/

برچسب ها: مسعود پزشکیان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته