دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 بهمن 1397 - 20:59
شهردار بیرجند تأکید کرد:

لزوم برنامه‌ریزی در مدیریت بحران

شهردار بیرجند اظهار کرد: مدیریت بحران از جمله مواردی هست که باید برنامه‌ریزی جدی برای آن صورت گیرد و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است.
کد خبر : 354579
IMG_9160.JPG

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شهرداری بیرجند، محمدعلی جاوید اظهار کرد: مدیریت بحران از جمله مواردی هست که باید برنامه‌ریزی جدی برای آن صورت گیرد و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه اعضای ستاد بحران باید از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه‌ریزی کنند.


رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری بیرجند با بیان نقش محوری شهرداری در مدیریت بحران، هماهنگی بین بخش‌ها و سازمان‌ها  برای مقابله و  آمادگی دربرابر سوانح و بلایا را مورد تأکید قرار داد.


وی تصریح کرد:  ایجاد زیرساخت‌ها، خرید تجهیزات مورد نیاز مواقع بحرانی و آموزش نیروی‌ انسانی متخصص در مدیریت‌ بحران بسیار مهم است و در همین راستا بایستی همه مجموعه شهرداری برای مقابله با بحران‌های مختلف آمادگی داشته باشند.


شهردار بیرجند گفت: تأمین امنیت، آرامش روحی و روانی شهروندان در بحران، یکی از تکالیف مهم این ستاد است و بی‌تدبیری در ارتباط با مدیریت بحران ضرر جبران‌ناپذیری برای شهر و شهروندان است.


وی اتخاذ نگاه علمی و درست در کنار واقع‌بینی همراه با اندیشیدن و تمهیدات لازم را از ضروریات مدیریت بحران دانست و ابراز داشت: در حوزه بحران و مدیریت آن تأمین امنیت از اولویت‌هاست که باید در این زمینه تمرین و تمهیدات گسترده‌ای صورت پذیرد.


انتهای پیام/4117/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته