دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حوزه آموزشی قلب دانشگاه محسوب می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه آ‌زاد واحد کرمان در جمع استادان شرکت‌کننده در همایش هماهنگی حوزه آموزشی، گفت: حوزه آموزشی دانشگاه یکی از مهمترین ارکان دانشگاه به شمار می‌رود به‌ گونه‌ای که می‌توان آن را به قلب دانشگاه تشبیه کرد.
کد خبر : 35457

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهدی فروغی در جمع مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با توجه به اینکه 70 درصد فعالیت مراکز آموزش عالی به فعالیت‌های آموزشی مربوط می‌شود، گفت: در حوزه معاونت آموزشی فعالیت‌ها باید با سه محور کنترل کیفی، ارتقای کیفی و اقتدار و هماهنگی پیگیری شود.


وی خواستار توجه ویژه به کیفیت آموزشی و نظارت بر تشکیل مرتب کلاس‌ها و برگزاری امتحانات پایان نیم‌سال در مقاطع مختلف شد.


فروغی در جلسه دیگری که به منظور هماهنگی با کارشناسان و کارکنان حوزه آموزشی برگزار شد، با تاکید بر نقش کلیدی اداره‌های آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در پیشبرد اهداف نظام آموزش عالی ادامه داد: این اداره‌ها از ارکان کلیدی در دستیابی به اهداف حوزه آموزشی هستند.


رئیس شورای تخصصی آموزش استان کرمان با قدردانی از زحمات همکاران این حوزه خواستار اجرای دقیق مصوبات و قوانین آموزشی در گروه‌ها شد.


برنامه‌ریزی برای آغاز انتخاب واحد دانشجویان طبق تقویم مصوب، ثبت‌نام از متقاضیان جدید، نحوه برگزاری امتحانات و بررسی تقویم نیم‌سال جدید برخی از مصوبات این جلسات بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته