دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 بهمن 1393 - 12:26
وزیر دفاع در جمع خبرنگاران خبر داد

ارتش و مردم سوریه به نقطه بازدارندگی رسیده‌اند

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه اقداماتی که ارتش و مردم سوریه انجام می‌دهند این کشور را به نقطه بازدارندگی رسانده گفت: جریان تکفیری در سطح منطقه به نیابت از صهیونیست‌ها اقداماتی را انجام می‌دهد که البته این اقدامات تاثیرگذار نیست.
کد خبر : 3545

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سرتیپ حسین دهقان در حاشیه هشتمین همایش بسیج دو سالانه دانش آموزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ملت ایران متکی به تفکر اسلامی و بهره‌مند از فرهنگ عاشورایی است و ما یک ملت یکپارچه و به دنبال مبارزه با مستکبران هستیم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه در منطقه درعا، قنیطره و باز پس گیری مناطق دیرالعدس و دیرالماکر گفت: اقداماتی که ارتش و مردم سوریه انجام می‌دهند این کشور را به بازدارندگی رسانده و صهیونیست‌ها اکنون جرات و شهامت ندارند که اقدامی را انجام دهند. البته نمی‌توانیم بگوییم که توطئه صهیونیست‌ها خنثی شده زیرا آن‌ها همواره توطئه‌های خود را پیگیری می‌کنند.
وزیر دفاع با تاکید بر جریان‌های تکفیری در سطح منطقه بیان کرد: این جریان‌ها به صورت نیابتی از صهیونیست‌ها اقداماتی را انجام می‌دهند و تامین کننده امنیت اسرائیلی‌ها شده‌اند هر چند نمی‌توانند اقدام اساسی را صورت دهند.
سردار دهقان در پاسخ به سوال دیگری درباره تعاملات ایران و فدراسیون روسیه و تحویل سامانه موشکی S ۳۰۰ عنوان کرد: ما با فدراسیون روسیه در یک فضای جدید به دنبال شکل گیری نوعی از تعاملات هستیم و در سفری که وزیر دفاع روسیه به ایران داشت در بخش‌های مختلف با هم همکاری کردیم و در زمینه نظامی نیز در بخش‌های صنایع دفاعی و تبادلات و فناوری توافقاتی داشتیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته