دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 بهمن 1397 - 16:11
حسینی مطرح کرد:

معرفی فارغ‌التحصیلان برتر رشته معماری به جامعه توسط دانشگاه آزاد

مدیر گروه رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم گفت: این واحد دانشگاهی فارغ‌التحصیلان توانمندی را در رشته معماری تقدیم جامعه کرده است.
کد خبر : 354451
director-of-the-department-of-architecture-in-conversation-with-ana-the-ability-of-graduates-of-architecture-to-collaborate-with-engineering-basic-sciences-humanities-and-the-arts.jpeg

زهرا سادات حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در قم اظهار کرد: رشته معماری، محلی برای تقویت ذهن، چشم، دست و ترکیبی از فنون و هنرهاست.


وی اضافه کرد: اگرچه رشته معماری در عرف به طراحی ساختمان مشهور است؛ اما در واقعیت، علاوه بر رسالت اصلی این رشته یعنی طراحی ساختمان به دلیل شناخت اصول و قواعد طراحی با استناد به هنر و فن و هندسه، طراحی در هر زمینه و رشته‌ای به‌خصوص ملزومات ساختمان می‌تواند از موضوعات این رشته محسوب شود.


مدیر گروه رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، رشته معماری را یک رشته متنوع و به اصطلاح میان‌رشته‌ای برشمرد و عنوان کرد: فارغ‌التحصیلان رشته معماری ظرفیت همکاری با اغلب رشته‌های فنی مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و هنر را دارند و می‌توانند علاوه بر فعالیت در رشته معماری به عنوان همراهی و کار میان‌رشته‌ای با سایر مهندسان، روانشناسان، جامعه‌شناسان و هنرمندان وارد فعالیت شوند.


حسینی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با تجربه 30 سال خدمات دانشگاهی و علمی درخشان در مقاطع تحصیلی کارشناسی پیوسته و ناپیوسته معماری با استادان مجرب و توانمند در این رشته دانشجو می‌پذیرد و فارغ‌التحصیلان توانمندی را تقدیم جامعه کرده است.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته