دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1394 - 15:12
سرپرست واحد آستارا:

حمایت از طراحی، اجرا و ادامه تجمیع در دانشگاه ضروری است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا گفت: قدردانی و حمایت از تدابیر اندیشمندانه دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در طراحی، اجرا و ادامه طرح‌های تجمیع در دانشگاه ضروری است.
کد خبر : 35443

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر موسی رضوانی چمن‌زمین در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا اظهار کرد: تلاش همه حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، اداری و عمرانی در راستای پیش‌برد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی بیش از پیش الزامی است.


وی افزود: امیدواریم که طرح‌های موفق تجمیع رئیس دانشگاه آزاد که در دو مرحله صورت گرفته کماکان به عنوان یک استراتژی موفق ادامه داشته باشد تا چابک‌سازی و مدیریت هزینه‌ها مفهوم واقعی داشته و به خروج واحدهای دانشگاهی زیان‌ده از بحران مالی کمک کند و بنابراین جا دارد در این مورد از تدابیر اند یشمندانه رئیس دانشگاه تشکر لازم و ویژه به عمل آید که این واحد به نوبه خود گزارش اختصاصی مربوطه را در هفته‌نامه محلی برای روشنگری جامعه دانشگاهی و علمی شهرستان آستارا به چاپ رسانده است.


رضوانی چمن‌زمین در این جلسه که به مناسبت هماهنگی شروع سال تحصیلی جدید برگزار شده بود با تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اضافه کرد: تداوم رویکرد کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدزایی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی الزامی است و باید مدنظر همگان قرار گیرد.


سرپرست واحد آستارا به بررسی فعالیت‌های انجام پذیرفته در حوزه‌های مختلف دانشگاه پرداخته و راه‌کارهایی را به هیات رئیسه و مدیران ارائه کرد.


سپس اعضای هیات رئیسه هر کدام به ارائه نکته نظرهای خود در زمینه‌های مختلف تخصصی پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته