اعتراض برخی مشمولان به عدم واریز سبد کالای حمایتی تأمین اجتماعی
به گزارش خبرنگار حوزه رفاهی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، پس از پرداخت سبد حمایتی کالا به بازنشستگان و مستمریبگیران نهادهای حمایتی، مرحله بعدی پرداخت سبد حمایتی کالا به مشمولان تأمین اجتماعی در حالی از روز یکشنبه هفته جاری آغاز شد که نارضایتیها نسبت به عدم مدیریت مناسب برای تحت پوشش قرار دادن تمامی افراد مشمول این طرح ادامه دارد.
از روز یکشنبه گذشته و پس از گذشت 3 روز از شروع مرحله پرداخت سبد حمایتی کالا به دیگر قشرهای مشمول، بسیاری از کارگران و حقوقبگیرانی که درآمدی کمتر از 3 میلیون توان در ماه دارند، در تماس با خبرگزاری آنا نسبت به عدم پرداخت سبد کالا و شارژ نشدن کارت یارانهشان گلایه داشتند.
پس از گذشت 3 روز از شروع مرحله بعدی این طرح و بهرغم وعده سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر استعلام مشمولان طرح سبد حمایتی کالا از کد دستوری #4*4* و سامانه 1429، این سامانه غیرفعال است که این امر نارضایتی مردم را در پی داشته است.
مشمولان طرح سبد حمایتی کالا که وجه آن به حسابشان واریز نشده، معطل اطلاع رسانی صحیح سازمان تأمین اجتماعی هستند تا تکلیف واریز یا عدم واریز آن به حسابشان مشخص شود.
انتهای پیام/4076/خ
انتهای پیام/