دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حکم سردار غیب‌پرور؛

سردار سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج شد

سردار یعقوب سلیمانی با حکم سردار غیب‌پرور، فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج شد.
کد خبر : 354321
13971102000221_Test_PhotoN.jpg

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج مستضعفین، هفدهمین جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، با حضور سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار غلامی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، حجت‌الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام ماندگاری رئیس موسسه سیره شهدا، مسئولان راهیان نور، هیئت رئیسه و مسئولین کمیته‌های تخصصی، مسئولین ستاد راهیان نور و مسئولین اردویی سپاه‌های استانی در سالن رضویه سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.


در این مراسم، سردار غیب‌پرور ضمن تقدیر از زحمات سردار سپهر در فرماندهی قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، طی حکمی، سردار یعقوب سلیمانی را به عنوان فرمانده جدید قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج معرفی کرد.


یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج، پیش از این، سمت دبیری قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج را بر عهده داشت و طی این حکم جدید، به‌عنوان فرمانده این قرارگاه منصوب گردید.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم با بیان اینکه طرح اعتلای بسیج یعنی خدمت‌رسانی خالصانه به مردم گفت: امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید ویژه‌ای بر اعتلای بسیج و خدمات آن به آحاد مردم دارند، به طوری که اثرات آن قابل مشاهده باشد.


غیب‌پرور با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور و تأکید بر تقویت محتوا و زیرساخت‌های این سفرهای معنوی اظهار کرد: راهیان نور بهترین فرصت برای تربیت انسان‌ها برای انقلاب اسلامی است و به همین دلیل، می‌توان گفت که پرداختن به محتوای راهیان نور اهمیت زیادی دارد و باید دربرگیرنده اقشار مختلف مردم و اثرگذاری بر آنان باشد.


وی تأکید کرد: تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در راهیان نور اهمیت زیادی دارد و سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج می‌تواند تجربیات موفق در استان‌ها در برگزاری اردوهای راهیان نور را جمع‌آوری نماید و به آن بپردازد.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: تقویت اردوهای راهیان نور دریایی در استان‌های هرمزگان و بوشهر، برگزاری دوره‌های روایت گری دفاع مقدس، بازدید از مزار شهدا، تقویت زیرساخت‌های زیارتگاه‌های شهدا، توجه ویژه به محتوا و چگونگی اثرگذاری راهیان نور، ارتباط مستمر با زائران راهیان نور در طول سال و ... از جمله مباحثی است که باعث رشد کمی و کیفی اردوهای راهیان نور می‌شود.


انتهای پیام/4071/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته