دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گالری هنر ارسباران؛

نمایشگاه خوشنویسی«معاشران قلم» برپا می‌شود

نمایشگاه خوشنویسی «معاشران قلم» شامل آثار علیرضا امین مقدم و هنرجویان این خوشنویس در گالری هنر ارسباران برپا می‌شود.
کد خبر : 354318
IMG15432189.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از حوزه هنری، نمایشگاه گروهی«معاشران قلم» شامل آثاری از علیرضا امین‌‌‌مقدم از هنرمندان خوشنویسی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و جمعی از هنرجویان این خوشنویس انقلابی در گالری هنر ارسباران  دوشنبه دوم بهمن سال جاری برپا می‌شود.


در نمایشگاه معاشران قلم، علاوه بر آثار علیرضا امین‌مقدم آثاری از هنرمندان خوشنویسی همچون؛ علی دهقانی، حسین احمدی، بابک احمدی‌کیا، فائقه لوعلیان، علی سوسن‌آبادی، تورج حسن‌پور حسنی، طاهره اصغری، سمانه کریمی، منصوره کلاری، شادی سقراط، فاطمه بهرامی، مهدی اصلاح‌کن‌ها، سیدمحمدرضا پور‌مستوفی، علی سلیمانی، گوهرشاد بختیاری، مژده خلیل‌پور و مریم باقرزاده به نمایش گذاشته می‌شود.


علیرضا امین مقدم سال 1347 در شهر مراغه متولد شده و تحصیلات دانشگاهی خود را در مقطع لیسانس در رشته گرافیک به اتمام رسانده است. او در حین تحصیل، به فراگیری هنر خوشنویسی روی آورد و موفق به اخذ مدرک فوق ممتاز خوشنویسی از انجمن خوشنویسان ایران شد. امین مقدم علاوه بر حضور در نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی داخلی و خارجی، جشنواره‌ها و مسابقات خوشنویسی، اجرای بخش خوشنویسی کتاب فارسی اول و پنجم ابتدایی را در کارنامه کاری، هنری خود به ثبت رسانده‌است. او در سال 1395 دوره استادی را در محضر استاد امیرخانی به اتمام رساند.


گفتنی است؛ نمایشگاه معاشران قلم، دوم تا دهم بهمن‌ماه جاری همه‌روزه از ساعت 9 الی 19 به‌جز روزهای جمعه میزبان علاقه‌مندان خود در گالری هنر ارسباران به نشانی:‌ تهران، پل سیدخندان خیابان جلفا کوچه عقاب خواهد بود. همچنین گردهمایی هنرمندانی که در این نمایشگاه اثری دارند روز پنج‌شنبه چهارم بهمن از ساعت 14 الی 18 برپا می‌شود.


انتهای پیام/4072/4100/ن


انتهای پیام/

برچسب ها: حوزه هنری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته