دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جام ملت های آسیا؛

امارات 3 قرقیزستان 2 / صعود دشوار میزبان به جمع هشت تیم برتر

تیم ملی فوتبال امارات در یک بازی نزدیک با قرقیزستان موفق شد با نتیجه سه بر دو به برتری برسد و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کند.
کد خبر : 354275
2481eba3-6ac6-4473-9b26-62b799b4bb14.jpg

به گزارش خبرنگار کروه ورزشی خبرگزاری آنا، در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا تیم‌های فوتبال امارات و قرقیزستان در ورزشگاه شیخ زاید ابوظبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان وقت‌های معمول با تساوی دو بر دو در به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.


در وقت‌های اضافه یک پنالتی برای امارات بدست آمد؛ احمد خلیل در دقیقه 103 پنالتی را گل کرد تا در نهایت اماراتی‌ها به سختی و با نتیجه 3 بر 2 راهی مرحله بعد شوند.


دیگر گل‌های این دیدار را خمیس اسماعیل در دقیقه 14 و علی احمد مبخوت در دقیقه 64 برای امارات به ثمر رساندند و قرقیزها هم توسط مورزائف در دقیقه 26 گل‌زنی کردند و در دقیقه 2+90 موفق شدند گل دوم را به ثمر برسانند.


امارات با این پیروزی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد و حریف استرالیا شد.


استرالیا امروز در دیدار مقابل ازبکستان پس از تساوی در وقت‌های قانونی و اضافه در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 پیروز شدند و راهی مرحله بعد شدند. حالا امارات میزبان، این فرصت را دارد تا انتقام شکست از استرالیا در نیمه نهایی دوره قبلی که در استرالیا برگزار می‌شد را از این تیم بگیرد. 


پیش از این تیم‌های ویتنام، چین، ایران، ژاپن، استرالیا و امارات به مرحله یک‌چهارم رسیدند و فردا هم تکلیف دو تیم دیگر مشخص می‌شود.


انتهای پیام/ 4122/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته