دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1397 - 21:34
معاون حمایت کمیته امداداردبیل:

۱۷هزار مددجوی اردبیلی از کمک‌های موردی کمیته امداد بهره‌مند شدند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل از بهره‌مندی ۱۷ هزار مددجوی تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر از کمک‌های موردی این نهاد خبر داد.
کد خبر : 354257
17-هزار-نیازمند-اردبیلی-از-کمک-های-موردی-کمیته-امداد-بهره-مند-شدند.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد با بیان اینکه بیش از ۱۷هزار نفر از مددجویان و خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل از کمک‌های موردی و بلاعوض کمیته امداد در سال جاری بهره‌مند شده‌اند، گفت: کمک‌های موردی، یکی از خدمات هدفمند کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل است که با هدف برطرف کردن نیازهای ضروری فرهنگی، تحصیلی، معیشتی و درمانی مددجویان پرداخت می‌شود.


وی با بیان اینکه خدمات موردی کمیته امداد امام خمینی(ره) به مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند واجد شرایط که نیاز مبرمی به رسیدگی دارند، ارائه می‌شود، افزود: کمک‌های موردی به صورت کاملاً بلاعوض و برای حل مشکلات اساسی نیازمندان پرداخت می‌شود تا نیازهای آنها به حداقل برسد.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل با اعلام اینکه بیش از 2 میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک موردی در سال‌ جاری به مددجویان تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل پرداخت شده است تا بخشی از مشکلات خود را حل کنند، بیان کرد: مشکلات اساسی خانوار تحت حمایت براساس نیازسنجی و اولویت‌بندی توسط مددکاران صورت می‌گیرد و پس از بررسی‌های انجام شده کمک‌های موردی در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.


حسین‌نژاد درباره کمک‌های موردی این نهاد به بیش از یک هزار و ۳۰۰ غیرمددجو گفت: ۲۵۸ میلیون تومان کمک موردی و بلاعوض به افراد نیازمند جامعه پرداخت شده که این امر نقش بسزایی در برطرف شدن گرفتاری‌های آنها داشته است.


وی با بیان اینکه 7 هزار نفر از خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند ساکن در مناطق محروم استان اردبیل از کمک‌های موردی کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند، افزود: بیش از یک میلیارد و ۲۴ میلیون تومان در قالب کمک‌های موردی به مددجویان ساکن در مناطق محروم استان اردبیل پرداخت شده است.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل اظهار کرد: بیشترین کمک‌های موردی به منظور حل مشکلات معیشتی خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل پرداخت شده که لازم است برای کاهش مشکلات معیشتی و حل مسائل ضروری خانوار مستمند و کم‌درآمد، خیّران بیش از پیش یاریگر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل باشند.


حسین‌نژاد درباره اینکه این نهاد به منظور پاسخگویی کیفی و مناسب به تمامی نیازهای مددجویان، نیازمند یاری هر چه بیشتر مسئولان و خیّران است، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل به تنهایی نمی‌تواند مشکلات و مسائل نیازمندان را برطرف کند که این امر همیاری هر چه بیشتر نیکوکاران را می‌طلبد.


انتهای پیام/4121/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته