دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1397 - 17:55
حجت‌الاسلام اکبری:

برکات عمر کوتاه حضرت زهرا(س) هنوز هم در جامعه جاری و ساری است

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گفت: برکات عمر کوتاه حضرت زهرا(س) هنوز هم در جامعه جاری و ساری است.
کد خبر : 354174
سوگواری حضرت فاطمه.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، مراسم سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) عصر امروز در مسجد پیامبر اکرم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.


در این مراسم معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با تسلیت به شیعیان و محبین اهل بیت(ع) به عمر کوتاه اما پربرکت حضرت فاطمه(س) اشاره و اظهار کرد: عمر ایشان به قدری بابرکت بود که امروز هم برکاتش در جامعه اسلامی ما ساری و جاری است.


حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری با بیان اینکه ثمره عمر گرانبهای حضرت زهرا(س) تربیت نیروهای بزرگی همچون سیدالشهدا(ع) و امام حسن(ع) بود، تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) حتی در شهادت نیز در راه دینداری و دفاع از دیانت مؤثر بود.


حجت‌الاسلام والمسلمین اسحاق محمدی‌تبار کارشناس امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نیز در سخنانی به تشریح جایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) در جامعه مسلمانان، به ویژه در جامعه امروز پرداخت و با اشاره به نقش زن در جامعه و خانواده از حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان یک نمونه و الگوی کامل برای زنان و حتی مردان مسلمان نام برد.


وی به بیان نقش حضرت فاطمه(س) در دفاع از ولایت و امامت حضرت علی(ع) پرداخت و تصریح کرد: شایسته است که این عملکرد حضرت زهرا(س) الگوبرداری شده و امروز نیز شیعیان معتقد از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به همان شیوه دفاع کنند.


این دو مراسم با مداحی دو تن از مداحان نامدار استان البرز همراه بود و استادان، کارکنان و دانشجویان واحد کرج به سوگواری برای بزرگ بانوی مسلمانان جهان پرداختند.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب