دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1394 - 12:31

معاون سیاسی وزارت کشور: نظر امام(ره) این بود که مجلسی فعال داشته باشیم

معاون وزیر کشور با بیان اینکه حتی در هنگام جنگ هم در شهرهایی که درگیر بودند، انتخابات برگزار می‌شد، گفت: نظر امام(ره) این بود که همیشه مجلسی فعال داشته باشیم.
کد خبر : 35417

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمد حسین مقیمی، معاون سیاسی وزارت کشور، پیش از ظهر امروز به همراه کارکنان این وزارتخانه به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در حرم مطهر امام حاضر شدند.


مقیمی در این مراسم اظهار کرد: نظر حضرت امام(ره) این بود که همیشه مجلسی فعال داشته باشیم.


وی تاکید کرد: حضرت امام(ره) در ارتباط با مجلس نظر رفیعی داشتند که فرمودند «مجلس در راس امور است» و همچنین تاکید کردند «میزان رای ملت است» و همچنین مقام معظم رهبری فرموده‌اند که «رای مردم حق‌الناس است». این نظرات در کنار هم نشان می‌دهد که انتخابات برای جمهوری اسلامی بسیار مهم است و ما نیز به عنوان مجریان انتخابات وظیفه سنگینی داریم و باید هم از داوطلبین انتخابات و هم کسانی که می‌خواهند رای بدهند، مراقبت کنیم.


معاون سیاسی وزیر کشور در رابطه با تفسیرهای متعددی که از سخنان امام راحل می‌شود، گفت: اگر به اساس نظر امام(ره) لطمه نخورد، می‌شود گفت که باعث می‌شود که نظرات امام بیشتر بیان شود ولی اگر اساس نظر امام(ره) مد نظر قرار نگیرد ممکن است به آنها خدشه وارد شود.


همچنین مقیمی اظهار کرد: ما سالهاست که با آرمان‌های امام(ره) پیمان بسته‌ایم و به این پیمان در آینده نیز ادامه خواهیم داد، زیرا آرمان‌های امام(ره) ارزش‌های واقعی هستند و ما خودمان را موظف می‌دانیم که از نظرات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری حمایت کنیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته