دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
چند خبر از جشنواره فیلم فجر؛

اعلام جزئیات مراسم افتتاحیه و اختتامیه 37 جشنواره فیلم فجر

محل‌های برگزاری، کارگردانان و مجریان مراسم افتتاحیه و اختتامیه سی‌ و هفتمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.
کد خبر : 354119
wlKFw154823745826524675_75x36.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، مراسم افتتاحیه سی‌ و هفتمین جشنواره فیلم فجر سه‌شنبه شب نهم بهمن ماه در پردیس تئاتر تهران برگزار خواهد شد. کیارش اسدی‌زاده کارگردان مراسم افتتاحیه و منصور ضابطیان مجری مراسم است.


همچنین مراسم اختتامیه جشنواره بیست و دوم بهمن ماه در برج میلاد برگزار می‌شود و احد صادقی کارگردان این مراسم است. اجرای مراسم اختتامیه را محمدرضا شهیدی‌فر برعهده دارد.


آخرین گزارش از پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر


بیش از 7000 نفر بلیت‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را از سامانه پیش‌فروش بلیت‌ها خریداری کرده‌اند.


تعداد 7082 نفر در مجموع 14761 سری از سامانه پیش‌فروش به ارزش 19.231.240.000 ریال پیش خرید کرده‌اند. این بلیت‌ها در روزهای پنجم و ششم بهمن ماه تحویل متقاضیان خواهد شد.


پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره سی و هفتم از ساعت 10 صبح روز 30 دی ماه آغاز شد و با افزایش ظرفیت در ساعت 24 روز اول بهمن ماه به پایان رسید.


«سیمرغ پروانه‌ها» در خراسان شمالی به پرواز در می‌آیند


سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: «سیمرغ پروانه‌ها» در بخش کودکان و نوجوانان این استان به پرواز در می‌آید.


ابوالحسن حیدری گفت: همزمان با سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر پنجم فیلم در بخش کودک و نوجوان برای دانش‌آموزان به صورت رایگان در سینما گلشن بجنورد اکران خواهد شد.


او با بیان اینکه اکران فیلم‌ها با توجه به گروه‌های سنی مختلف در بخش کودکان و نوجوانان خواهد بود، گفت: فیلم «آخرین داستان» به کارگردانی اشکان رهگذر برای گروه سنی دبیرستانی، «شب آفتابی» به کارگردانی علی مدنی برای گروه سنی دوره اول و فیلم های «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی، «پاستاریونی» به کارگردانی سهیل موفق و «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی برای تمام گروه های سنی 13 تا 17 بهمن ماه و همزمان با جشنواره فیلم فجر در سینما گلشن بجنورد اکران می‌شود.


حیدری افزود: این برنامه‌ها در چارچوب سیاست‌های حمایتی سازمان سینمایی از سینمای کودک و نوجوان طراحی شده و تماشای این آثار برای دانش آموزان رایگان خواهد بود.


او گفت: مدارس خراسان شمالی از طریق اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند از شرایط نمایش رایگان پنج فیلم سینمایی کودک و نوجوان در ایام برپایی سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر بهره ببرند.


سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی از 12 تا 22 بهمن ماه با اکران 11 تا 14 فیلم در دو سینمای عمیق و گلشن بجنورد میزبان علاقه‌مندان و تماشاگران خواهد بود.


انتهای پیام/4072/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته