دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1397 - 14:10
باحضور کارشناسان صورت گرفت؛

بازدید تیم مدیریتی نفت فلات قاره از دانشگاه شیراز

تيم مديريتی و كارشناسی اداره مهندسی نفت شركت نفت فلات قاره ايران از توانمندی‌های دانشگاه شيراز بازديد كردند.
کد خبر : 354097
whatsapp image 2019-01-08 at 14.38.12(1)_633.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه شیراز، تيم مديريتی و كارشناسی اداره مهندسی نفت شركت نفت فلات قاره ايران از توانمندی‌های دانشگاه شيراز بازديد كردند.


در اين برنامه يك روزه، پس از جلسه معرفی توانمندی‌های اعضای هيئت علمی دانشگاه در حوزه‌های مختلف بالادستی صنعت نفت به ويژه موضوع ازدياد برداشت از مخازن نفتی، از دفتر دانشگاه درسدن آلمان در بخش مهندسی نفت، پژوهشكده بهبود و ازدياد برداشت، گروه بهبود توليد نفت، مركز ازدياد برداشت از مخازن نفتی، آزمايشگاه مركزی دانشكده مهندسی شيمی نفت و گاز و آزمايشگاه مركزی دانشگاه شيراز بازديد به عمل آمد.


در جريان اين بازديد، عاضدی از شركت فلات قاره بر لزوم تعريف حلقه‌ای ميانه در قالب شركت‌های دانش بنيان برای ايجاد ارتباط هرچه بهتر و مؤثرتر دانشگاه و صنعت تأكيد كرد.


افضلی، مدير دفتر فناوری و طرح‌های كاربردی دانشگاه شيراز هم بر تأسيس دفاتر ارتباط جامعه و صنعت و عزم جدی دانشگاه برای حركت به سمت دانشگاه نسل سوم تأكيد كرد.


فقيه معاون پژوهشی دانشكده مهندسی مكانيك، جهان‌انديش معاون پژوهشی دانشكده مهندسی، نيازی معاون پژوهشی دانشكده كشاورزی و زينلی معاون پژوهشی دانشكده فناوری‌های نوين نيز تجارب و توانمندی‌های دانشكده‌های مختلف را معرفی كردند.


در پايان رياضی، معاون پژوهشی دانشكده مهندسی شيمی، نفت و گاز، پيشنهاد داد كه برای آشنايی هرچه بيشتر اعضای هیئت علمی از مسائل و چالش‌های صنعت و همچنين تعميق بيش از پيش ارتباط دانشگاه شيراز و شركت نفت فلات قاره، بازديدهای ميدانی از مناطق عملياتی شركت نفت برنامه‌ريزی و برگزار شود.


انتهای پیام/4123/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته