دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1397 - 13:01
دو سال با دانشگاه انقلابی/17؛

انتصاب دکتر ولایتی موجب انقلابی شدن دانشگاه آزاد اسلامی شد

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتصاب دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی، موجب تقویت گفتمان انقلاب در این دانشگاه شده است.
کد خبر : 354038
75.jpg

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در خصوص انتصاب دکتر ولایتی از طرف مقام معظم رهبری به ریاست هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: از زمانی که دکتر ولایتی رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی شده‌اند، وضعیت بهتری در این دانشگاه به وجود آمده و فضای انقلابی حاکم شده است.


وی ادامه داد: در حال حاضر آثار انتخاب آقای ولایتی در واحدهای استانی دانشگاه‌های آزاد اسلامی مشهود است، استادان ضدانقلاب از مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی خارج‌شده‌اند و وضعیت بهتری نسبت به گذشته در این دانشگاه شاهدیم.


مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در دو سال اخیر امید زیادی بین جریان حزب‌اللهی در کشور به وجود آمده است که این موضوع به دلیل انتصاب آقای ولایتی به ریاست هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی است.


حسینی در پایان خاطرنشان کرد: برخی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی در گذشته، از انسان‌هایی استفاده می‌کردند که تفکر لیبرالی داشتند؛ اما در چند سال اخیر وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی خیلی خوب شده است و این دانشگاه انقلابی شده و از نظر علمی و پژوهشی نیز رشد بالایی پیداکرده است.


انتهای پیام/4118/ 4007/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته