دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1394 - 13:08

معاونان و رئیس جدید دانشکده علوم انسانی واحد ساری معرفی شدند

معاونان دانشگاه آزاد ساری و رئیس جدید دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در مراسمی معرفی و از معاون سابق عمرانی و رئیس سابق دانشکده علوم انسانی این واحد دانشگاهی تجلیل شد.
کد خبر : 35402

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در مراسمی به مناسبت ولادت امام رضا(ع) و هفته دولت با حضور دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از خدمات و زحمات دکتر عبدالله ابراهیمی معاون عمرانی سابق واحد ساری و از جانبازان دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.


سپس در ادامه دکتر یاسر رستمیان به عنوان معاون جدید عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری معارفه شد. یاسر رستمیان عضو هیات علمی واحد ساری و دارای مدرک دکتری مهندسی مکانیک است.


وی پیشتر به عنوان رئیس مرکز تحقیقات نانو و معاون دانشکده فنی و مهندسی در این واحد دانشگاهی فعالیت داشت.


در ادامه این مراسم از خدمات و زحمات دکتر رضا یوسفی رئیس سابق دانشکده علوم انسانی تجلیل و مجتبی اسفندیاری عضو هیات علمی گروه معارف که معاونت سمای مرکز استان را در سابقه خود دارد به عنوان رئیس دانشکده علوم انسانی معرفی شد.


معرفی نخستین معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی در استان مازندران بخش دیگری از این مراسم بود و دکتر خسرو فغانی به عنوان معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان در واحد ساری معرفی شد.


فغانی دارای مدرک دکتری حسابداری است و معاونت اداری و مالی واحد ساری و واحد سمنان را در سوابق اجرایی خود دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته