دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 دی 1397 - 19:00
علیرضا منظری‌توکلی:

35 درصد جمعیت دانشجویی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کنند

معاون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه با 450 واحد و حدود یک میلیون و 320 هزار دانشجو، تربیت 35 درصد جمعیت دانشجویی کشور را برعهده دارد.
کد خبر : 353923
21.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زنجان، علیرضا منظری‌توکلی عصر امروز در سیزدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: عشق و ارادت مردم زنجان به اهل بیت(ع) و سالار شهیدان وصف‌ناشدنی است و این شهر مورد توجه همه شیعیان جهان است.


وی با اشاره به عزاداری‌های 8 و 11 محرم مردم شهر زنجان اضافه کرد: حسینیه اعظم و زینبیه اعظم زنجان چشم و چراغ تشیع در جهان است و مردم ایران به شور و شعور حسینی مردم زنجان افتخار می‌کنند.


رئیس سازمان سما با اشاره به رویکرد کلان دانشگاه آزاد اسلامی و تأکیدها و راهبردهای آقایان ولایتی و طهرانچی در اداره دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رویکرد اصلی و اولویت دانشگاه آزاد اسلامی توجه به مسائل فرهنگی و اعتقادی است و معتقد هستیم در کنار مسائل آموزشی و پژوهشی به مسائل فرهنگی و اعتقادی باید توجه جدی شود.


وی هویت را عنصر راهگشا برای اداره امور جامعه عنوان کرد و اضافه کرد: جامعه تهی از هویت اعتقادی به سامان نمی‌رسد و بر اساس همین نگاه معتقد هستیم دانش‌آموزان و دانشجویان می‌بایست به انگاره‌های فرهنگی و اعتقادی مسلط باشند و بدان افتخار کنند.


منظر‌ی‌توکلی در بخشی دیگر از سخنان خود به مقوله شفافیت در مسائل مالی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: شفاف‌سازی در مسائل مالی از سیاست‌ها و راهبردهای ریاست هیئت امنا و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی است. همه بخش‌های دانشگاه آزاد اسلامی از جمله در حوزه مالی باید به افکار عمومی پاسخگو باشند.


معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با 450 واحد و مرکز و بیش از 30 هزار عضو هیئت علمی و حدود یک میلیون و 320 هزار دانشجو تربیت  35 درصد جمعیت دانشجویی کشور را برعهده دارد.


وی در این جلسه از حمایت‌های آیت‌الله خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان و فتح‌الله حقیقی استاندار زنجان قدردانی کرد و این حمایت‌ها و وحدت نظرها را توشه‌ای ارزشمند برای توفیق‌های آینده دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان عنوان کرد. 


به گزارش آنا، در این جلسه 12 بند از طرح‌های پیشنهادی واحدها و مراکز مورد برسی اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان قرار گرفت و بندهایی از آن به تصویب رسید.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته