دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1397 - 07:30
عزیزی خبر داد:

کشف 1 کیلو حشیش از جیب کت خرده‌فروش مواد مخدر

رئیس کلانتری بی‌سیم از دستگیری یکی از خرده‌فروشان خیابان شوش تهران با بیش از یک کیلوگرم حشیش خبر داد.
کد خبر : 353921
99.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر مدتی است که به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفته و هر کلانتری با توجه به شرایط کاری خود، مأموریت‌هایی را در این خصوص انجام می‌دهد؛ همچنین با خرده‌فروشانی که در اطراف مدارس اقدام به فروش مواد مخدر می‌کنند، به‌شدت برخورد شده و اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر در همین راستا همچنان ادامه دارد.


روز گذشته خرده‌فروشی در محدوده خیابان شوش دستگیر شد که در مخفیگاه خود بیش از یک کیلوگرم حشیش انباشت کرده بود و قصد داشته تا این مقدار را بین مردمی که در محله شوش هستند، به فروش برساند.


بر همین اساس، کیانوش فلاح عزیزی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره دستگیری این فرد گفت: مأموران ناجا در حال گشت‌زنی در خیابان شوش به یک موتورسوار مشکوک شده و بعد از توقیف موتورسیکلت و بازجویی‌های صورت گرفته، مشخص می‌شود که این فرد یکی از خرده‌فروشان مواد مخدر در خیابان شوش است.


رئیس کلانتری بی‌سیم ادامه داد: مأموران از این متهم حدود یک کیلو و 30 گرم حشیش کشف کردند؛ این متهم بعد از تشکیل پرونده به دادسرا منتقل شد.


وی اظهار کرد: طرح‌های ویژه‌ای را در محدوده خیابان شوش تهران برای مقابله با خرده‌فروشان مواد مخدر داریم و با افرادی که موجب ترویج مصرف مواد مخدر می‌شوند، به‌شدت برخورد می‌کنیم.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته