دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 دی 1397 - 16:40
پرویز فتاح:

کار جهادی قیمت ندارد/ مخالفت با دولتی شدن کار جهادی

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: جنس کار جهادی از الماس است و نمی‌توان بر روی آن قیمت گذاشت؛ کار جهادی و گروه‌های جهادی متفاوت است و نباید آن را دولتی کرد.
کد خبر : 353864
n82774043-72071940.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رفاهی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سیدپرویز فتاح عصر امروز در مراسم رونمایی از سامانه «خوب باشیم» گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب حاضر هستیم جانمان را فدای انقلاب کنیم، زیرا در حال حاضر بیش از هر زمانی انقلاب نیاز به فداکاری ما دارد. در حال حاضر نظام و انقلاب  تنومند و بزرگ شده و نیاز به مراقبت بیشتری دارد، زیرا بهای آسمانی پیدا کرده است،  اگر زیر چتر نظام و ولایت هستیم باید امید داشت که نتیجه کارها را خدا پاسخ می‌دهد.


وی افزود: جنس کار جهادی از الماس است و روی آن نمی‌توان قیمت گذاشت. کار جهادی و گروه‌های جهادی متفاوت است و نباید آن را دولتی کرد. 


رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه سخنانش گفت: کار گروه‌های جهادی هر چه با جان انقلاب آمیخته‌تر باشد به نتیجه خواهد رسید.  حضور گروه‌های جهادی سبب می‌شود نگاه مردم نسبت به انقلاب بهتر و زیباتر شود.


فتاح تصریح کرد:‌ باکار گروه‌های جهادی و با انجام کارهای جهادی ایثارگران بسیاری از مشکلات حل می‌شود. نگاه به اقدامات جهادگران نباید با معیارهای عادی سنجیده شود و روی ترازو قرار گیرد. کار جهادی جنس متفاوتی دارد و فقط اخلاص می‌خواهد و نباید آن‌را کیلویی و دولتی کرد.


وی در ادامه خطاب به جهادگران گفت: هیچ‌وقت زیر بلیط کسی نروید و تلاش کنید کارها را با اخلاص انجام دهید.


فتاح برای نمونه از اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) در بشاگرد یادکرد و گفت: ای‌کاش به آن منطقه بروید و ببینید که اقدامات انقلابی در این منطقه باعث ایجاد چه طرز تفکری در مردم این منطقه شده است.


رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: درهای کمیته امداد امام خمینی(ره) به روی گروه‌های جهادی باز است و ما نیز تلاش می‌کنیم که در این راه همدوش گروه‌های جهادی باشیم. کارگروه‌های جهادی الگوسازی و یک مرام و مکتب فکری است. باید بگوییم تولد انقلاب آمیخته باکار جهادی رخ‌داده است.


وی با اشاره به اینکه جمعیت مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) دو برابر زمان انقلاب شده است، افزود: با وجود اینکه جمعیت نسبت به آن زمان بسیار افزایش داشته است، اما آمار کودکان یتیم ما نسبت به قبل از انقلاب بسیار کاهش داشته است. در 9 ماه گذشته بیش از 30 هزار خانه در کرمانشاه ساخته‌ شده است. در زمان بروز زلزله اعلام کردیم که چراغ کمیته امداد امام خمینی(ره) روشن بماند و یک ساعت هم اجازه نداریم کمیته امداد امام خمینی(ره) تعطیل شود.


رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهارکرد: در سال 97 باوجود تمام مشکلات صف پشت نوبتی‌های کمیته برای دریافت کمک را برداشتیم. در اقدامات جهادگران گروه‌های جهادی خودی وجود ندارد و باید ساخت‌وسازها با معیار محکم ساخته‌شدن باشند.


انتهای پیام/ 4087/ 4122/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته