دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 دی 1397 - 15:52
توسط وزیر علوم تشریح شد؛

سیاست‌های کلی وزارت علوم در قبال مؤسسات آموزشی غیرانتفاعی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سیاست کلی وزارتخانه نسبت به مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی تشویق این مؤسسات به ادغام است.
کد خبر : 353832
365363_625.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط‌عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 322 شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به ریاست منصور غلامی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.


در ادامه جلسه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه فرهنگیان از جمله دانشگاه‌هایی است که با لحاظ قواعد کیفی می‌توان به‌طور ویژه به آن توجه داشت. تاکنون حدود 50 مؤسسه آموزشی غیرانتفاعی تعطیل و تقریباً 70 مؤسسه از پذیرش دانشجو منع شده‌اند.


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: بخش اجرایی‌سازی طرح آمایش آموزش عالی به‌تازگی آغاز شده است و درصدد هستیم تا پیوست فرهنگی لازم را به این فرآیند اجرایی الحاق کنیم. امیدواریم پس از تجربیات اجرایی اولیه بتوانیم اقدام به منطقه‌بندی بر اساس طرح آمایش آموزش عالی بپردازیم.


وی افزود: سیاست کلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی تشویق این مؤسسات به ادغام و پرهیز از تعطیلی آنها به همراه توجه به کیفیت آنان است.


انتهای پیام/4107/4113/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته