دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 دی 1397 - 13:17
حیدری‌زاده خبر داد:

جذب 6 هزار و 500 همیار فضای سبز در بندرعباس

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس از آموزش و جذب حدود 6 هزار و 500 همیار فضای سبز از میان دانش‌آموزان خبر داد.
کد خبر : 353768
همیار.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شهرداری بندرعباس، رضا حیدری‌زاده اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصيلي جديد، كارشناسان متخصص اين سازمان با هماهنگی مدارس به فضاهاي آموزشی اعزام و علاوه بر كاشت گل و گياه در اين مکان‌ها، آموزش‌های لازم در خصوص حفظ و نگهداری فضای سبز را ارائه می‌کنند.


وي ارتقای سطح فرهنگ شهروندی را در ميان دانش‌آموزان از اهداف اجرای طرح همياران سبز برشمرد و افزود: همياران سبز كه داوطلبانه از ميان دانش‌آموزان انتخاب شده‌اند، در حفظ و نگهداری از فضاهاي سبز مدارس و ساير مکان‌های مورد نظر كوشش کرده كه اين اقدام ارتقای سطح فرهنگ شهروندی را در زمينه نگهداری فضای سبز شهر به‌دنبال دارد.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس با بیان اینکه فرهنگ‌سازی باید از سنین کودکی آغاز شود، تصریح کرد: طرح همیار فضای سبز با این هدف که بچه‌ها خود را همراه و همیار فضای سبز بدانند، اجرا می‌شود.


حیدری‌زاده با تأکید بر اینکه طرح آموزش کاشت و نگهداشت فضای سبز در مقاطع پیش‌دبستانی تا ششم تمام مدارس دخترانه و پسرانه بندرعباس اجرا می‌شود، اظهار کرد: از ابتدای سال تحصیلی جاری بیش از 40 مدرسه شهر بندرعباس این آموزش‌ها را دریافت کرده‌اند.


وی افزود: در همین مدت حدود 6 هزار و 500 دانش‌آموز از آموزش‌هایی که توسط کارشناسان این سازمان ارائه می‌شود، بهره‌مند شده‌اند.


حیدری‌زاده با اشاره به اعطای کارت همیار فضای سبز در انتهای دوره‌های آموزشی بیان کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس همواره آماده دريافت پيشنهاد شهروندان در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی در زمينه فضای سبز است.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته