دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 شهريور 1394 - 11:04
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌‌‌و‌گو با آنا خبر داد

هیچ انسدادی در محورهای اصلی فیروزکوه وجود ندارد/ ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تردد در تعطیلات پایان هفته

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با بیان اینکه بر اثر زلزله شب گذشته در فیروزکوه هیچ محوری در این منطقه مسدود نشده است، گفت: تمامی محورهای اصلی فیروزکوه باز هستند.
کد خبر : 35376

سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار کرد: هم‌اکنون بر اساس گزارش‌های ارسالی در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین محدوده ذوب‌آهن تا پل فردیس ترافیک پرحجم است.


سرهنگ رحمانی در خصوص مسدود شدن بخشی از محور فیروزکوه بر اثر زلزله شب گذشته در این منطقه گفت: تمامی محورهای اصلی فیروزکوه باز هستند و ما در مسیرهای اصلی این محور هیچ انسدادی نداریم.


وی با اشاره به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های پایان هفته افزود: در محور کرج -چالوس تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 94/6/6 الی ساعت 2 بامداد روز شنبه 94/6/7 از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 روز جمعه 94/6/6 الی ساعت 2 بامداد روز شنبه 94/6/7 از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.


سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: همچنین ممنوعیت تردد انواع تریلر و کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس به قوت خود باقی است.


سرهنگ رحمانی ادامه داد: همین‌طور تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 94/6/4 الی ساعت 24 روز جمعه 94/6/6 از محورهای کرج-جالوس، هراز، فیروزکوه، تهران- سمنان و سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.


این مقام انتظامی با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده در محور هراز اضافه کرد: تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است. همچنین تردد تمامی کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه مورخ های 4 و 5 و6 شهریور ماه از محورهراز ممنوع است.


سرهنگ رحمانی در ادامه به محدودیت‌های اعمال شده در محور فیروزکوه اشاره کرد و گفت: تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی24 روز چهار شنبه 94/6/4 و از ساعت 6 الی 12 روز جمعه مورخه 94/6/6 از تهران به قائم شهر و با‌لعکس ممنوع است.


سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بیان کرد: تردد تمامی کامیون‌ها و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روز جمعه ششم شهریور ماه از اردبیل به آستارا وبالعکس ممنوع است.


وی عنوان کرد: همچنین شماره گویای 120 و 88255555 در تمامی ساعت‌های شبانه روز آخرین وضعیت راه‌ها و شرایط جوی را در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته