دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر صنعت:

شاه‌بیت استراتژی کل کشور حفظ وضع تولید است

وزیر صنعت با بیان اینکه بعضی‌اوقات نیاز به تصمیماتی سخت در حوزه‌های مختلف وجود داریم، تأکید کرد: شاه‌بیت استراتژی کل کشور حفظ وضع تولید موجود است.
کد خبر : 353745
raahm.JPG

به گزارش خبرنگار حوزه صنعت و معدن گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، رضا رحمانی ظهر امروز در چهل و سومین نشست هیأت‌های نمایندگی اتاق بازرگانی ایران گفت: وظیفه من به‌عنوان وزیر صنعت در دولت، دفاع از سیاست‌های دولت دوازدهم است؛ اما در جایگاه وزارت صنعت و معدن تجارت نیز هم هستند که باید مسئولیت حمایت از بخش خصوصی را در نظر داشته باشم.


وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه نمی‌شود خیلی از مطالب را در فضای عمومی مطرح کرد، توضیح داد: امروز در شرایط خاص جنگ اقتصادی قرار داریم، همه می‌دانیم شرایط جنگ نظامی با شرایط جنگ اقتصادی متفاوت است در جنگ نظامی دشمن آشکارا در مقابل شما و پشت خاک‌ریزها قرار دارد؛ اما در جنگ اقتصادی با عملیات روانی شدید دشمن پنهان است و اقداماتش مشخص نیست.


وی با تأکید بر اینکه انتظار دارم که حداقل در سیستم وزارت صنعت معدن و تجارت گلایه وجود نداشته باشد، توضیح داد: به همه معاونین خود تأکید کردم، هر تصمیمی که قرار است در حوزه‌های مختلف بگیرند با بخش خصوصی آن حوزه مشورت لازم را انجام دهند.


رحمانی با بیان اینکه بعضی‌اوقات نیاز به تصمیماتی سخت در حوزه‌های مختلف وجود داریم، تأکید کرد: شاه‌بیت استراتژی کل کشور حفظ وضع تولید موجود است.


وی با تأکید بر اینکه وقتی تولید حفظ شود اشتغال نیز حفظ خواهد شد، تأکید کرد: ما باید مراقبت کنیم تا واحدهای تولیدی تعطیل نشوند و این روند فعلی باید حفظ شود.


انتهای پیام/4092/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته